آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.13.6 Towerlands نصب بازی تاورلندز برای اندروید

دانلود Towerlands برای اندروید

Towerlands از نبرد های آنلاین استراتژیک لذت می برید؟ تاورلندز ترکیبی از ژانرهای دفاع از تاور، با مکانیک های استراتژی، و عناصر نقش آفرینی می باشد. استراتژی خود را تعیین کنید و به دفاع با تاورها بپردازید. در این بازی احساس می کنید یک استراتژیست در قلعه ای از جهانی فانتزی هستید. هدف شما دفاع از قلعه در مقابل دشمنان می باشد. شهر خود را بسازید و لشکرتان را ارتقا دهید و بهترین سلاح ها را در اختیارشان قرار دهید. برج هایتان را ارتقا دهید و در مقابل دزدان، اورک ها، و نامیراها دفاع کنید. سربازانی جدید استخدام کنید و قوی ترین ارتش دنیا را تشکیل دهید. استراتژی خود را تعیین کنید، قلعه های دشمنان را تسخیر کنید، و طلای بیشتری بدست آورید.

باس های حماسی را شکست دهید تا بهترین غنائم را برای خود کسب کنید. به قهرمان Towerlands تبدیل شوید. تلاش کنید تمام قهرمانان خود را ارتقا دهید. مدافعان زیادی از جمله جنگجویان، جادوگران، تیر اندازان، و بسیاری دیگر را خواهید یافت. به کلن دوستانتان بپیوندید و با آن ها به مبارزه بپردازید. می توانید منابع خود را با آن ها به اشتراک بگذارید و در مقابل کلن های دیگر مبارزه کنید. همه را شکست دهید و امپراطوری قدرتمند خود را بنا کنید. Towerlands بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود Towerlands

✅ نام نرم افزارTowerlands❤️ تعداد دانلود390
⭐نسخه نرم افزار2.13.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1🔆 حجم فایل160 مگابایت

ویژگی های بازی Towerlands :


- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن

- بیش از 1000 موج از دشمنان

- 30 شئ گرانبها

- 3 نوع دشمن

- 8 منطقه برای نقش آفرینی

- تشکیل کلن با دوستان

- رتبه بندی بین پلیرهای بازی

- 6 نوع ساختمان مختلف

تصاویری از محیط بازی Towerlands :


دانلود Towerlands برای اندروید  دانلود Towerlands برای اندروید  دانلود Towerlands برای اندروید  دانلود Towerlands برای اندروید  دانلود Towerlands برای اندروید


پسورد فایل :
کپی