آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.8 Superhero Fruit نصب بازی میوه ابر قهرمان برای اندروید

دانلود Superhero Fruit برای اندروید

Superhero Fruit به ربات جنگنده نهایی تبدیل شوید و استایل مبارزه مخصوص خود را بسازید. مجموعه ای از کاراکترهای رباتی را در این بازی خواهید یافت. آن ها به میوه های مختلفی از جمله سیب، نارگیل، توت فرنگی، موز و ... شباهات دارند. کاراکتر خود را بشناسید و از قدرت های او به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. بیش از 50 چالش مختلف پیش روی شما قرار می گیرد. از تاکتیک های مختلف برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید و نقشه های بعدی بازی را آزاد کنید. زمانی که ربات ها را به درستی ترکیب می کنید، قدرتی ویژه بدست می آورند. سلاح های مختلف را جمع آوری کنید و آن ها را ارتقا دهید. به استاد نبرد های اکشن تبدیل شوید. بیش از 12 سلاح و شمشیر وجود دارد.

آن ها را ارتقا دهید تا نبردهایتان آسان تر شود. نه تنها باید مدان با هیولاها مبارزه کنید، بلکه باید از پایگاه خود در مقابل هیولاها دفاع کنید. ارتقا دادن پایگاهتان را فراموش نکنید. Superhero Fruit سه ابر قهرمان اصلی، و 7 ربات دستیار دارد. هر ابر قهرمان و دستیار دارای توانایی های ویژه و اختصاصی خود است. قوی ترین دستیار را انتخاب کنید، آن ها را ارتقا دهید و با ابر قهرمان افسانه ای خود ترکیب کنید تا تیمی شکست ناپذیر خلق کنید. Superhero Fruit بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Superhero Fruit :


- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن

- عدم نیاز به اینترنت

- گرافیک با کیفیت

- دفاع از پایگاه در مقابل دشمنان

- قهرمانان الهام گرفته شده از میوه

- ترکیب کردن قهرمانان با یک دیگر

- قدرت اختصاصی برای هر قهرمان

- استفاده از قدرت های ویژه دستیارهای رباتی

تصاویری از محیط بازی Superhero Fruit :


دانلود Superhero Fruit برای اندروید  دانلود Superhero Fruit برای اندروید  دانلود Superhero Fruit برای اندروید  دانلود Superhero Fruit برای اندروید  دانلود Superhero Fruit برای اندروید


پسورد فایل :
کپی