آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Dark Riddle 24.5 مود | نصب بازی معمای تاریک برای اندروید

دانلود Dark Riddle برای اندروید

Dark Riddle بازی اول شخص ماجراجویانه هیجان انگیزی است که در آن می توانید با محیط اطراف تعامل داشته باشید و ماموریت های جذابی را به پایان برسانید. پازل های مختلف را حل کنید و از اسرار همسایه مشکوک پرده بردارید. ماجراجویی شما در شهری نامعمول آغاز می شود. جایی که اشیاء منحصر به فرد و کاربردی ای پیدا می کنید. در طول بازی، با یک پلیس و یک فروشنده وسایل بیگانه رو به رو می شوید. همچنین موجودات نامعمولی را مشاهده خواهید کرد. هر آیتم و کاراکتر، داستانی جذاب دارد. شما باید نهایت تلاش خود را برای ورود به خانه همسایه کنید.

تله ها، موانع، و قفل های زیادی بر سر راه شما قرار می گیرد. اگر مراقب باشید، می توانید تمامی دشمنان را با زیرکی خود شکست دهید و به پایگاه اسرار آمیز ورود کنید. این بازی رایگان می باشد. اما برخی از آیتم های درون آن را می توان با پرداخت درون برنامه ای خریداری کرد. بیش از 10 میلیون کاربر این بازی را دانلود کرده اند. موزیک های تازه ای اضافه شده است. منوی اصلی بازی، بازسازی شده است. باگ های بازی حل شده اند و عملکرد کلی بازی بهبود پیدا کرده است. حال و هوای سال نو، در مود جدید بازی احساس می شود. پوسته های تازه ای به بازی اضافه شده اند. Dark Riddle بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Dark Riddle

✅ نام نرم افزارDark Riddle❤️ تعداد دانلود3865
⭐نسخه نرم افزار24.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل158 مگابایت

ویژگی های بازی Dark Riddle :


- امکان تعامل با محیط اطراف

- استفاده از اشیاء نامعمول

- کاراکترهای عجیب و غریب

- ورود به خانه همسایه

- تله ها و موانع مختلف

- گرافیک دو و نیم بعدی رنگارنگ

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از 10 میلیون کاربر

تصاویری از محیط بازی Dark Riddle :


دانلود Dark Riddle برای اندروید  دانلود Dark Riddle برای اندروید  دانلود Dark Riddle برای اندروید  دانلود Dark Riddle برای اندروید  دانلود Dark Riddle برای اندروید


پسورد فایل :
کپی