آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.3 Samurai Creed Hero 2021 مود | نصب بازی نینجای مبارز برای اندروید

دانلود Ninja assassins Fighter برای اندروید

Samurai Creed Hero 2021 بازی ماجراجویانه اکشنی است که در آن با شمشیر، تیر و کمان، سلاح های نینجایی و ... مبارزه خواهید کرد. از دیوارها بالا می روید، در آب شنا می کنید، و در جهانی با گرافیک جذاب غرق می شوید. در مقابل نیروهای تاریکی مبارزه کنید و قدرت واقعی تان را نشان دهید. این بازی جذاب سه بعدی، حالت های مختلفی از نبرد را در خود جای داده است. می توانید ماموریت های مختلف را پشت سر بگذارید. روی نقاط حساس اهداف خود نشانه بگیرید و از دور تیر بیاندازید. قدرت خود را در نبرد های تن به تن نشان دهید. در مقابل رئیس های جنایت کار جهان زیرزمینی مبارزه کنید.

Samurai Creed Hero 2021 بیش از ده هزار کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. رابط کاربری این بازی، به گونه ای بهینه سازی شده است که به راحتی بتوانید به مبارزه بپردازید و از قدرت های مختلف کاراکتر خود استفاده کنید. Samurai Creed Hero 2021 عناصر مختلف اختفا را در خود جای داده است. نینجاها هیچگاه هویت خود را فاش نمی کنند و همیشه مخفیانه ماموریت های خود را کامل می کنند. Samurai Creed Hero 2021 با تبلت ها نیز سازگار است. این بازی را می توانید روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Samurai Creed Hero 2021:


- گرافیک زنده و جذاب

- مبارزه تن به تن با دشمنان

- حملات مخفیانه با سلاح های نینجایی

- رابط کاربری مناسب برای مبارزه

- استفاده از تیر و کمان برای مبارزه با دشمنان

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از ده هزار کاربر

- قابل اجرا روی تبلت ها

تصاویری از محیط بازی Samurai Creed Hero 2021:


دانلود Ninja assassins Fighter برای اندروید  دانلود Ninja assassins Fighter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی