آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.17 RainCity نصب بازی شهر باران برای اندروید

دانلود RainCity برای اندروید

RainCity در داستان جذاب این بازی، بازیکن در نقش یک گربه گزارشگر بازی می کند. وارد شهر باران شوید، تا جعبه خواهر گمشده تان را پیدا کنید. با حیوانات مختلفی رو به رو خواهید شد و داستان های جذابی را خواهید شنید. RainCity امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این بازی جذاب پازلی، گرافیکی مشابه با بازی بسیار محبوب و ماندگار Machinarium دارد. حتی گیم پلی بازی نیز تا حد زیادی یاد آور Machinarium است. در مکان های مختلف ماجراجویی کنید، با اشیاء مختلف تعامل داشته باشید، و پازل های مختلفی که سر راهتان قرار می گیرد را حل کنید.

این بازی، در نوع خود منحصر به فرد می باشد و می تواند شما را به خوبی سرگرم کند. شاید تنها مشکلی که در این بازی به چشم می خورد، کوچک بودن اشیاء در موبایل هایی با سایز کوچک می باشد. توصیه می شود این بازی را روی اسمارتفون هایی با سایز متوسط یا بزرگ نصب کنید. این بازی در گوگل پلی با قیمت 2.19 یورو ارائه شده است. با کاراکتر های مختلف تعامل داشته باشدی و اشیاء مورد نظر خود را در مکان های مختلف بیابید و با کمک آن ها، سطوح مختلف این بازی را پشت سر بگذارید. RainCity اتمسفری تیره و مه آلود دارد. RainCity را می توانید روی اندروید 4.1 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.

ویژگی های بازی RainCity


- گرافیک دو بعدی منحصر به فرد

- ماجراجویی در مکان های مختلف

- حل کردن پازل ها

- شباهت زیاد با بازی Machinarium 

- گیم پلی به یاد ماندنی

- داستانی غیر کلیشه ای

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- قابل اجرا بر روی تبلت ها

تصاویری از محیط بازی RainCity :


دانلود RainCity برای اندروید  دانلود RainCity برای اندروید  دانلود RainCity برای اندروید  دانلود RainCity برای اندروید  دانلود RainCity برای اندروید


آموزش نصب بازیRainCity :

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید !
3 - پوشه com.hitcents.drawastickmanepic3 را در مسیر Android/Obb کپی کنید.


پسورد فایل :
کپی