آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.6 Bullets of Justice مود | بازی گلوله های عدالت برای اندروید

دانلود Bullets of Justice برای اندروید

Bullets of Justice برای نشانه گرفتن، دست خود را روی صفحه گوشی بکشید. کاراکتر شما به شکل خودکار شلیک خواهد کرد. صحنه های جذاب بازی با موسیقی هایی فوق العاده و افکت های صوتی بی نظیری همراه شده است. می توانید Bullets of Justice را به شکل آفلاین دنبال کنید. تعداد زیادی از سلاح های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید از بازوکاها، اسناپیرها، و سایر سلاح ها برای شکست دادن دشمنانتان استفاده نمایید. از پوسته های ویژه برای سلاح ها استفاده کنید. آن ها توانایی های جدیدی به سلاح های شما می بخشند. صحنه هایی غنی را مشاهده کنید.

شهر هایی با استایل های مختلف را در بازی خواهید یافت. انواع دشمنان را شکست دهید و سطوح مختلف بازی را پشت سر بگذارید. Bullets of Justice می تواند شما را غافل گیر کند. آیا آمده محافظت از شهر هستید؟ از جوایز ویژه این بازی لذت ببرید. این بازی اخیرا منتشر شده است و ویژگی های تازه در نسخه های بعدی به آن اضافه می شود. گرافیک بازی سه بعدی است و محیطی لوپولی را در آن مشاهده خواهید کرد. Bullets of Justice جوایز ویژه ای را به شما ارائه می کند. هیجان نبرد با دشمنان مختلف را تجربه کنید، باس های قدرتمند را شکست دهید و استراتژی هایتان را تقویت کنید. Bullets of Justice بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Bullets of Justice :


- گرافیک سه بعدی جذاب

- مبارزه با باس های قدرتمند

- صحنه های غنی

- پوسته برای سلاح ها

- استفاده از سلاح های متنوع

- محیط های مختلف برای کاوش

- گیم پلی سرگرم کننده و دوست داشتنی

- تجربه هیحان نبرد

تصاویری از محیط بازی Bullets of Justice :


دانلود Bullets of Justice برای اندروید  دانلود Bullets of Justice برای اندروید  دانلود Bullets of Justice برای اندروید  دانلود Bullets of Justice برای اندروید  دانلود Bullets of Justice برای اندروید


پسورد فایل :
کپی