آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.6 Fantastic Pets نصب بازی حیوانات فانتزی برای اندروید

دانلود Fantastic Pets برای اندروید

Fantastic Pets به فانتزیا خوش آمدید. سرزمین حیوانات جادویی. در گذشته فانتزیا جهانی آباد و خانه حیواناتی قدرتمند بود. اما با حمله شیاطین و هیولاها، مهی شیطانی در این سرزمین به وجود آمد و اکنون هیچ حیوانی را نمی توان در طبیعت یافت. شما برای درمان این سرزمین ها انتخاب شده اید. باید صلح ها را بار دیگر به این سرزمین های اسرار آمیز برگردانید. با مچ کردن و ترکیب کردن آیتم ها می توانید از توانایی های ویژه آن ها با خبر شوید. با ترکیب تخم حیوانات، می توانید قدرت آن ها را افزایش دهید. ده ها موجود مختلف جادویی را در این بازی خواهید یافت. تمام آن ها را جمع کنید.

در Fantastic Pets با موجوداتی مثل اژدهایان نیز رو به رو می شوید. ترکیب کردن را ادامه دهید و سرزمینتان را آباد کنید. در این بازی جذاب، ترکیب کردن اشیاء مختلف با یک دیگر کاملا رایگان می باشد. می توانید آزادانه هرچیزی را که می خواهید با چیزهای دیگر ترکیب کنید. درمان کردن سرزمین های آسیب دیده فانتزیا بر عهده شماست. تخم ها را ترکیب کنید، موجودات جدیدی را جمع آوری کنید، و آن ها را ارتقا دهید تا قدرت بیشتری برای محافظت و نجات این سرمزین داشته باشید. Fantastic Pets برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است. این بازی را می توانید بدون تبلت دنبال کنید. Fantastic Pets بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Fantastic Pets :


- بهبود پیدا کردن رابط کاربری برنامه

- تغییر پیدا کردن گرافیک بازی

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- ترکیب کردن اشیاء به شکل رایگان

- عدم نیاز به اینترنت

- بهینه سازی شده برای تبلت ها

- وجود انواع موجودات جادویی و اسرار آمیز

- ارتقا دادن اشیاء با ترکیب آن ها

تصاویری از محیط نرم افزار Fantastic Pets :


دانلود Fantastic Pets برای اندروید  دانلود Fantastic Pets برای اندروید  دانلود Fantastic Pets برای اندروید  دانلود Fantastic Pets برای اندروید


پسورد فایل :
کپی