آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Hero Tale 1.0.6 مود | نصب بازی افسانه قهرمان برای اندروید

دانلود Hero Tale برای اندروید

Hero Tale ماجراجویی پسری شجاع را در جهانی فانتزی در عصر قرون وسطایی به تصویر می کشد. دشمنان خود را شکست دهید و قوی تر شوید. آیتم های مختلف را جمع آوری کنید و آن ها را شخصی سازی کنید تا مناسب استراتژیتان شوند. به دشمنان از نزدیک یا از دور حمله کنید. ماموریت های مختلف را به پایان برسانید. تجربه کسب کنید، و از امتیازاتی که بدست آورده اید در درخت مهارت های خود استفاده کنید تا توانایی های کاراکترتان را افزایش دهید. می توانید از نقشه برای گشت و گذار در جزیره استفاده کنید. Hero Tale اگرچه باگ های نسخه های قبلی اش را برطرف کرده است، با این حال هنوز در نسخه های اولیه خود به سر می برد و ممکن است در استفاده از برخی از ویژگی های این بازی به مشکل بخورید.

Hero Tale برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون مشکل روی آن ها اجرا می شود. Hero Tale دارای سرزمین های متعدد و زیبایی می باشد. در جزیره بزرگ این بازی کاوش کنید و با موجودات مختلف رو به رو شوید. منابع مختلف را جمع آوری کنید. انتخاب های زیادی در نحوه ارتقا دادن کاراکتر خود خواهید داشت. لباس ها و آیتم های مختلف کاراکتر خود را عوض کنید تا با دشمنان قوی تر رو به رو شوید. Hero Tale بر روی اندرویدهای مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا می شود.


دانلود Hero Tale

✅ نام نرم افزارHero Tale❤️ تعداد دانلود697
⭐نسخه نرم افزار1.0.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل110 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Hero Tale :


- دارای بیش از 5 هزار کاربر

- حل شدن باگ انیمیشن ها

- ماجراجویی در جزیره ای بزرگ

- رابط کاربری دوستانه

- ارتقا دادن کاراکتر با آیتم های مختلف

- انتخاب مهارت های دلخواه برای کاراکتر

- مبارزه از راه دور و نزدیک

تصاویری از محیط نرم افزار Hero Tale :


دانلود Hero Tale برای اندروید  دانلود Hero Tale برای اندروید  دانلود Hero Tale برای اندروید  دانلود Hero Tale برای اندروید  دانلود Hero Tale برای اندروید


پسورد فایل :
کپی