آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.54 Tiny Robots Recharged بازی ربات های کوچک شارژ شده برای اندروید

دانلود Tiny Robots Recharged برای اندروید

Tiny Robots Recharged فردی شرور دوستان شما را در آزمایشگاهی مخوف و اسرار آمیز زندانی کرده است. فقط خدا می داند که او چه بلایی سر دوستان شما آورده است و چه آزمایش هایی روی آن ها انجام می دهد. تنها شما می توانید اسرار این بازی را حل کنید و دوستان خود را آزاد کنید پیش از این که خیلی دیر شود. پازل های جذاب بازی را حل کنید. بیش از 40 سطح وجود دارد و هیچ هزینه ای لازم نیست برای آن ها هزینه پرداخت کنید. این بازی، گرافیکی سه بعدی و جذابی دارد. افکت های بصری این بازی، در نوع خود منحصر به فرد باشد. می توانید تنظیمات مختلف بازی را شخصی سازی کنید تا به شکلی که دوست دارید بازی را پیش ببرید.

Tiny Robots Recharged موسیقی هایی بی نظیر دارد که در طول بازی، احساسات مختلفی را به شما منتقل می کند. این بازی پازل های سه بعدی جذابی را در اختیار شما قرار می دهد که برای حل کردن آن ها باید استراتژی های مختلفی را پیش ببرید. Tiny Robots Recharged امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. در 7 سطح مختلف، با باس های قدرتمند مبارزه کنید و آن ها را شکست دهید. در نسخه جدید بازی، باتری های رایگان بیشتری را می توانید پیدا کنید. سه پازل جدید اضافه شده است که 5 درجه سطحی مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند. Tiny Robots Recharged بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Tiny Robots Recharged :


- دارای بیش از یک میلیون بازیکن

- 7 سطح با باس قدرتمند

- اضافه شدن پازل های جدید

- 5 درجه سطحی مختلف

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از 40 سطح جذاب

- موسیقی های به یاد ماندنی

- استراتژی های متنوع برای دنبال کردن بازی

تصاویری از محیط بازی Tiny Robots Recharged :


دانلود Tiny Robots Recharged برای اندروید  دانلود Tiny Robots Recharged برای اندروید  دانلود Tiny Robots Recharged برای اندروید  دانلود Tiny Robots Recharged برای اندروید  دانلود Tiny Robots Recharged برای اندروید  دانلود Tiny Robots Recharged برای اندروید


پسورد فایل :
کپی