آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.27 Bomber Classic L,N | نصب بازی بمبر کلاسیک برای اندروید

دانلود Bomber Classic برای اندروید

Bomber Classic از جذاب ترین بازی های کلاسیکی می باشد که در آن با پازل های مختلفی سر و کار خواهید داشت. گیم پلی بمبرهای کلاسیک را تجربه کنید. در سطوح مختلف حرکت کنید و بمب ها را در مکان های مختلف قرار دهید تا دشمنان خود را منفجر کنید. تا جایی که می توانید طلا جمع آوری کنید و از آن برای خرید پاورآپ ها استفاده کنید. آن ها به شما کمک می کنند تا توانایی هایتان را ارتقا دهید. برای به پایان رساندن هر سطح، باید به شکل استراتژیک بمب های خود را در مکان های مناسب قرار دهید و تمام دشمنان را نابود کنید. موانع را نابود کنید و کلید را بیابید.

مدت زمانی که برای هر مرحله در اختیار دارید، 4 دقیقه است. باید تمام هیولاها را نابود کنید و همزمان راه خروج را بیابید. 24 نقشه از پیش تعریف شده وجود دارد. با این حال می توانید نقشه های جدیدی را دانلود کنید و خود را به چالش بکشید. در نقشه های تصادفی شرکت کنید. یا نقشه ای اختصاصی برای خود بسازید. گرافیک بازی دوست داشتنی است. گیم پلی بازی شما را به خوبی به خود جذب می کند. می توانید کاراکتر خود را به راحتی کنترل کنید و از سطوح آسان تا دشوار نقش آفرینی کنید. آیتم های متنوع این بازی به شما کمک می کنند از هر سطح عبور کنید. Bomber Classic بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Bomber Classic :


- سطوح 4 دقیقه ای

- بازی در نقشه های تصادفی

- 5 سطح مختلف از هیولاها

- آیتم های متنوع برای پاورآپ

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- کشتن هیولاها و پیدا کردن راه خروج

تصاویری از محیط بازی Bomber Classic :


دانلود Bomber Classic برای اندروید  دانلود Bomber Classic برای اندروید  دانلود Bomber Classic برای اندروید  دانلود Bomber Classic برای اندروید  دانلود Bomber Classic برای اندروید  دانلود Bomber Classic برای اندروید


پسورد فایل :
کپی