آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.5.1 Clan N مود | نصب بازی کلن ان برای اندروید

دانلود Clan N برای اندروید

Clan N به تنهایی یا همراه با دوستان خود بازی کنید. به استاد هنر نبرد تبدیل شوید و آرامش و صلح را به سرزمین ها باز گردانید. Clan N از بازی های beat'em up می باشد که گیم پلی بازی های کلاسیک آرکید را با گیم پلی بازی های مدرن امروزی ترکیب می کند. نبردهای این بازی دارای سرعت بالایی می باشند. باید از نور استفاده کنید. جاخالی دهید و جلوی حملات را بگیرید. در عین حال، حملات ویژه ای در اختیار شما قرار می گیرد که از آن ها تنها در مواقع ضروری باید استفاده کنید. Clan N محیطی را به نمایش می گذارد که خاور دور باستانی را تداعی می کند. در 7 سطح مختلف با دشمنان مختلف به چالش کشیده می شوید. داستان اصلی این بازی دارای 7 سطح مختلف است که صدها بخش مختلف را به نمایش می گذارد.

می توانید تا 4 بات را به بازیتان اضافه کنید. Clan N گرافیکی پیکسلی، و تمیز و جذاب دارد که با موسیقی های شرقی همراه شده است. کنترل کاراکتر به راحتی انجام می شود. علاوه بر این بخش آموزشی ای وجود دارد که شما را با گیم پلی بازی، و نحوه کنترل کاراکتر آشنا می کند. می توانید با دوستان خود همراه شوید و از گیم پد استفاده کنید. حتی می توانید بات ها و بازیکنان واقعی را با یک دیگر ترکیب کنید و در یک بازی با آن ها مبارزه نمایید. Clan N بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.


دانلود Clan N

✅ نام نرم افزارClan N❤️ تعداد دانلود372
⭐نسخه نرم افزار1.5.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل132 مگابایت

ویژگی های بازی Clan N :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- حل شدن مشکل کرش خوردن بازی

- امکان اضفه کردن تا 4 بات

- موسیقی های شرقی

- امکان نقش آفرینی همراه با دوستان

- گرافیک پیکسلی دوست داشتنی

- کنترل آسان کاراکتر

- دارای بخش آموزشی

تصاویری از محیط بازی Clan N :


دانلود Clan N برای اندروید  دانلود Clan N برای اندروید  دانلود Clan N برای اندروید  دانلود Clan N برای اندروید  دانلود Clan N برای اندروید


پسورد فایل :
کپی