آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.6.6 Blok Warriors مود | نصب بازی مبارزان بلوک برای اندروید

دانلود Blo'k Warriors برای اندروید

Blo'k Warriors از بازی های استراتژی تدافعی می باشد که در آن باید با استراتژی مناسب، در مقابل تهاجم دشمنان دفاع کنید. مبارزان مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد که با آن ها قادر به خنثی کردن حملات دشمنانتان هستید. مبارزان هم شکل را با یک دیگر ترکیب کنید تا مبارزانی قوی تر را پدیدار کنید. مراقب ترکیب کردن مبارزان باشید. ممکن است جنگجوی مورد انتظار شما تولید نشود. به شکل زنده با سایر بازیکنان رقابت کنید و رنک خود را در آرنای بازی بهبود بخشید. بر دشمنانتان غلبه کنید. از mastery برای ارتقا دادن لشکرتان استفاده نمایید. در مبارزات تصادفی شرکت کنید.

نبردهای نامحدود را با جوایز ارزشمند دنبال کنید. در سطوح بالاتر آرنا قادر به بدست آوردن جنگجویان جدیدی هستید. به استاد استراتژی های مختلف تبدیل شوید. برای افتخار مبارزه کنید. Blo'k Warriors به تازگی ارائه شده است و هنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر می برد. رابط کاربری بازی، باز طراحی شده است و ظاهر مناسب تری دارد. انتظار می رود در نسخه های بعدی بازی، ویژگی های تازه تر و جدیدی اضافه شود. Blo'k Warriors گرافیکی پیکسلی و ساده دارد که روی انواع گوشی ها بدون افت کیفیت قابل اجرا می باشد. سربازان خود را به درستی به سمت دشمنان هدایت کنید. Blo'k Warriors بر روی اندرویدهای مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های بازی Blo'k Warriors :


- گرافیک پیکسلی

- رابط کاربری دوستانه

- دارای بیش از 5 هزار بازیکن

- ترکیب کردن کاراکترها با یک دیگر

- کسب کاراکترهای جدید در رنگ های بالا

- استفاده از استراتژی های مختلف

- نبرد های نامحدود

- مبارزه به شکل تصادفی با جنگجویان

تصاویری از محیط بازی Blo'k Warriors :


دانلود Blo'k Warriors برای اندروید  دانلود Blo'k Warriors برای اندروید  دانلود Blo'k Warriors برای اندروید  دانلود Blo'k Warriors برای اندروید  دانلود Blo'k Warriors برای اندروید


پسورد فایل :
کپی