آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.5.2 Merge Axe مود | نصب بازی ترکیب تبرها برای اندروید

دانلود Merge Axe برای اندروید

Merge Axe بیش از 50 نوع تبر مختلف وجود دارد. برای شروع، تعدادی تبر خریداری کنید. تبرهای یکسان را با یک دیگر ترکیب کنید تا سلاح های قدرتمندتری بدست آورید و در نهایت، امپراطوری آهنگری خود را تشکیل دهید. چاقوهایی که سطح های بالاتری دارند، سکه های بیشتری را برای شما تولید خواهند کرد. با ترکیب کردن تبرها با یک دیگر، تجربه بدست می آورید و سطح آهنگریتان افزایش پیدا می کند. می توانید تبرهای بیشتری خریداری کنید و مناطق بیشتری را برای آهنگری خریداری کنید. مشکلی که در رابط کاربری برنامه وجود داشت برطرف شده است و با خیال راحت می توانید بازی را دنبال کنید.

Merge Axe بیش از 5 هزار کاربر به خود اختصاص داده است. این بازی به شکل منظم بروزرسانی می شود و امکانات تازه ای به آن اضافه می گردد. Merge Axe گرافیک دو بعدی ساده و دوست داشتنی ای دارد. کاراکترهایی نظیر گوبلین ها را در این بازی مشاهده خواهید کرد. اگر از بازی های کلیکی لذت می برید، این بازی می تواند شما را به خوبی سرگرم کند. با کسب سکه های بیشتر، قادر به خرید تبرهای پیشرفته تر و ترکیب آن ها با یک دیگر خواهید بود. Merge Axe بر روی تبلت ها نیز قابل اجرا می باشد و بدون افت کیفیت می توانید از آن لذت ببرید. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های بازی Merge Axe :


- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- 50 نوع تبر مختلف

- ایجاد امپراطوری آهنگری

- افزایش تولید سکه

- افزایش دادن سطح آهنگری

- گرافیک دو بعدی دوست داشتنی

- افزایش دادن قدرت تبرها با ترکیب آن ها


تصاویری از محیط بازی Merge Axe :


دانلود Merge Axe برای اندروید  دانلود Merge Axe برای اندروید  دانلود Merge Axe برای اندروید  دانلود Merge Axe برای اندروید  دانلود Merge Axe برای اندروید


پسورد فایل :
کپی