آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.7.0 Endless Arena نصب بازی آرنای بی پایان برای اندروید

دانلود Endless Arena برای اندروید

Endless Arena - Idle Strategy Battle داستان قهرمانان افسانه ای را دنبال کنید. آن ها را پرورش دهید و با یک دیگر ترکیب کنید و به سطح های بعدی بازی بروید. استراتژی های انعطاف پذیر را پیدا کنید. مهارت های قهرمانتان را خودتان انتخاب کنید. مهارت هایی که بیشتر در سطحی که در آن هستید به کارتان می آید را انتخاب کنید. اگر دو آیتم یکسان را پیدا کنید، سطح آیتمتان افزایش پیدا می کند. با 5 نوع آیتم مختلف می توانید دشمنانتان را شکست دهید. 8 نوع افکت مختلف وجود دارد. با مجموعه های مختلف می توانید توانایی های قهرمانتان را افزایش دهید. آیتم هایی که نیاز دارید را آرزو کنید.

هم تیمی های شما می توانند از شما آیتم های دلخواه خود را درخواست کنند. Endless Arena - Idle Strategy Battle بیش از ده هزار کاربر به خود اختصاص داده است. در نسخه جدید بازی، ranking battle نیز اضافه شده است که لایه جدیدی به نبرد های هیجان انگیز بازی اضافه می کند. این بازی گرافیک دو بعدی دوست داشتنی و ساده ای دارد که می تواند شما را به خوبی سرگرم کند. از آیتم های مختلف خود در زمان مناسب استفاده کنید. با الماس و سکه هایی که در اختیارتان قرار می گیرد، کاراکتر های جدید را آزاد کنید و مبارزات استراتژیتان را آغاز نمایید. Endless Arena - Idle Strategy Battle بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Endless Arena - Idle Strategy Battle


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- آرزو کردن آیتم های دلخواه

- انتخاب کردن مهارت های قهرمان

- تغییر دادن مهارت های قهرمان در زمان مناسب

- استفاده از آیتم های متنوع

- افزایش لول آیتم با بدست آوردن دو آیتم یکسان

- وجود 5 سطح مختلف برای آیتم ها

- اضافه شدن ranking battle

تصاویری از محیط بازی Endless Arena - Idle Strategy Battle :


دانلود Endless Arena برای اندروید  دانلود Endless Arena برای اندروید  دانلود Endless Arena برای اندروید  دانلود Endless Arena برای اندروید  دانلود Endless Arena برای اندروید  دانلود Endless Arena برای اندروید


پسورد فایل :
کپی