آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.3 Chicken Head نصب بازی کله گنجشک برای اندروید

دانلود Chicken Head برای اندروید

Chicken Head اگر به دنبال بازی ژانر وحشت غیر کلیشه ای برای گوشی خود هستید، این بازی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. زمانی که از اداره به خانه برگشتم، شاهد اتفاقات عجیبی در خانه ام بودم. خانواده ام ناپدید شده بود. زمانی که به دنبال آن ها می گشتم، با موجودی ترسناک رو به رو شدم که در خانه ام در حال گشت و گذار بود. پس از مدتی متوجه شدم این موجود هولناک خانواده من را دزدیده است. حالا باید خانواده ام را از دست او نجات دهم و آن ها را به نقطه ای امن هدایت کنم. هر کارتن تخم مرغی که به خانه آورده ام فاسد شده است.

روح گنجشک کاملا سفید رنگ است، قدی بلند دارد و چشمانی سرخ با مردمکی سیاه دارد. با رویداد های ماورایی رو به رو شوید. خود را پنهان کنید و مراقب اتفاقاتی که در اطرافتان می افتد باشید. مهارت های بقای خود را مدیریت کنید و به گنجشک اجازه ندهید شما را گرفتار کند. در غیر این صورت کل ماموریت شما با شکست مواجه می شود. هوشمندانه عمل کنید و به درستی در نقاط مختلف پنهان شوید. بیش از ده هزار کاربر این بازی را دانلود کرده اند. در مکان های اریک به گشت و گذار بپردازید و مراقب روحی که به دنبال شکار کردن شماست باشید. Chicken Head برای رده سنی +12 مناسب ارزیابی شده است. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Chicken Head :


- دارای بیش از 10 هزار کاربر

- جست و جوی خانواده در مکانی هولناک

- اتمسفری تیره و دلهره برانگیز

- داستانی جذاب و نسبتا متفاوت

- مناسب برای رده سنی +12

- سازگار با انواع گوشی های اندرویدی

- ماجراجویی در نقاط مختلف خانه

- پنهان شدن در مکان های تاریک

تصاویری از محیط نرم افزار Chicken Head :


دانلود Chicken Head برای اندروید  دانلود Chicken Head برای اندروید  دانلود Chicken Head برای اندروید  دانلود Chicken Head برای اندروید  دانلود Chicken Head برای اندروید


پسورد فایل :
کپی