آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.4.4 Eden: The Game نصب بازی ادن برای اندروید + مود و بی نهایت

دانلود Eden: The Game برای اندروید

Eden: The Game در جهان ادن کاوش کنید. باید قبیله خود را گسترش دهید. ساختمان های جدیدی بسازید، شکار کنید، مزرعه دارید کنید و فعالیت های دیگری را انجام دهید. بین افراد خود مقبولیت بدست آورید. کمپ خود را شخصی سازی کنید و آن را دکوراسیون نمایید. پناه گاهی امن برای ساکنان بسازید. سپس انبار، آشپزخانه، محل ساخت و ساز و ... طراحی کنید. مرغ ها، و گاو ها را پرورش دهید. منابعی نظیر آب، سبزیجات، گوشت، ماهی، چوب، سنگ و ... را مدیریت کنید. ابزارهای جدیدی بسازید و کارآمدی آن ها را افزایش دهید تا بیشتر در کارهای خود موفق شوید.

اعضای جدیدی جذب کنید و اجازه دهید انجمنتان پرورش پیدا کند. پیشرفت خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید اگرچه این بازی به شکل رایگان ارائه شده است با این وجود برخی از آیتم های آن را می توان با خرید درون برنامه ای دریافت کرد. بیش از 5 میلیون کاربر این بازی را دانلود کرده اند. سطوح مختلف بازی را پشت سر بگذارید. ساختمان هایتان را تعمیر کنید و مراقب فجایع طبیعی باشید. Eden: The Game گرافیک لوپولی دوست داشتنی ای دارد که در عین مدرن بودن، ساده می باشد. بهترین استراتژی را برای کنترل افراد و منابع خود پیدا کنید. Eden: The Game بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Eden: The Game :


- دارای بیش از 5 میلیون کاربر

- گرافیک لوپولی دو و نیم بعدی

- مدیریت کردن منابع

- شخصی سازی کردن منابع

- کسب مقبولیت بین ساکنان

- تعمیر کردن ساختمان ها

- شکار کردن حیوانات

- رخ دادن فجایع طبیعی

تصاویری از محیط بازی Eden: The Game :


دانلود Eden: The Game برای اندروید  دانلود Eden: The Game برای اندروید  دانلود Eden: The Game برای اندروید  دانلود Eden: The Game برای اندروید  دانلود Eden: The Game برای اندروید


پسورد فایل :
کپی