آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.12 T.D.Z. 3 مود | نصب بازی دنبال کننده آخرالزمانی برای اندروید

دانلود DW-Stalker-Post-Apocalypse برای اندروید

T.D.Z. 3 بازی ماجراجویانه بسیار جذابی است که کاوش در محیطی به شدت خطرناک را شبیه سازی می کند. مراقب جهش یافته های خون خار باشید. اتمسفر فوق العاده بازی را تجربه کنید. داستانی متفاوت، با دیالوگ های زنده و کلیپ هایی پویا انتظار شما را می کشند. داستان این بازی، در عرض چند دقیقه اول می تواند شما را به خوبی جذب کند. شما در نقش دنبال کننده ای جوان به اسم پیتر بازی می کنید. او پسرش را از دست داده است و انتخاب دیگری ندارد. آخرین شانسش بلیتی برای رفتن به منطقه تیره بود. جایی که به هرچیزی با داشتن پول کافی می تواند دست یافت. او که ریسک و خطرهای این ماجراجویی را پذیرفته است، می خواهد به ماجراجویی خطرناک برود تا فرزندش را نجات دهد.

DW-Stalker-Post-Apocalypse گرافیکی سه بعدی با جلوه های ویژه چشم نواز دارد. سایه های بازی و جزئیاتی که در آن به کار گرفته شده است می تواند حتی گیمرهای حرفهای را نیز به خود جذب کند. از صحنه های پویای بازی لذت ببرید. DW-Stalker-Post-Apocalypse ژانرها و گیم پلی های مختلف را با یک دیگر ترکیب کرده است. ماموریت های مختلفی را به پایان برسانید. با صحنه هایی هولناک و ترسناک رو به رو شوید، و تجربه ای از نبردهای اکشن را به شکل متفاوتی بدست آورید. DW-Stalker-Post-Apocalypse بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود T.D.Z. 3

✅ نام نرم افزارT.D.Z. 3❤️ تعداد دانلود423
⭐نسخه نرم افزار1.12🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1 به بالا🔆 حجم فایل76 مگابایت

ویژگی های بازی T.D.Z. 3


- کاراکترهای صداگذاری شده

- کنترل آسان کاراکتر

- ترکیب کاراکترهای مختلف

- صحنه های پویا

- گرافیک جذاب سه بعدی

- داستانی به یادماندنی

- دارای بیش از صد هزار کاربر


آموزش نصب بازی T.D.Z. 3

 
1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید !
3 - پوشه com.TeamGZ.TDZDW را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

تصاویری از محیط بازی DW-Stalker-Post-Apocalypse :


دانلود DW-Stalker-Post-Apocalypse برای اندروید  دانلود DW-Stalker-Post-Apocalypse برای اندروید  دانلود DW-Stalker-Post-Apocalypse برای اندروید  دانلود DW-Stalker-Post-Apocalypse برای اندروید  دانلود DW-Stalker-Post-Apocalypse برای اندروید


پسورد فایل :
کپی