آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.7.8 KingGodCastle نصب بازی قلعه پادشاه برای اندروید

دانلود KingGodCastle برای اندروید

KingGodCastle قلعه خود را بسازید. دشمنانی خطرناک قلعه تان را در نقاط استراتژی اش تهدید می کنند. با کمک قهرمانان، خدا، و استراتژی تمام دشمنانتان را شکست دهید. حتی شانس نیز گاهی به یاری شما می آید. چرا که قوی شدن قهرمانان، و ظاهر شدن سلاح ها به شکل تصادفی انجام می شود. دشمنان خود را با استراتژی ها و تاکتیک های مختلف شکست دهید. قدرت قهرمانان مختلف خود را با یک دیگر ترکیب کنید. 6 قهرمان استراتژی وجود دارد. با شکست دادن دشمنان، سکه و جواهرات بدست آورید و از آن ها برای تقویت قهرمانانتان استفاده کنید. محرابتان را قوی کنید تا قدرت های ماورایی به کمک شما بیاید.

آن ها تنها یزی هستند که می توانند قدرت قهرمان شما را به بیشترین حد ممکن برسانند. یک محراب را انتخاب کنید و از قدرت جادویی اش بهره مند شوید. دشمنان تاکتیک های مختلفی را برای حمله به شما به کار می برند و برای همین نیاز به استراتژی های متفاوتی برای شکست دادن آن ها دارید. می توانید در سیستم چالش دشمنان خود را قوی تر کنید و جایزه های بیشتری بدست آورید. بیش از صد هزار کاربر این بازی را دانلود کرده اند. فصل جدیدی به بازی افزوده شده است و مراحل تازه ای را می توانید تجربه کنید. KingGodCastle در گوگل پلی به عنوان بازی منتخب انتخاب شده است. KingGodCastle بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی KingGodCastle :


-  حل شدن باگ های بازی

- دفاع کردن با قهرمانان

- استفاده از محراب ها برای تقویت قهرمانان

- دشمنان با استراتژی های مختلف

- گرفتن آیتم ها بر اساس تصادف

- قوی کردن دشمنان به شکل دلخواه

- مراحل چالش بر انگیز و جذاب

تصاویری از محیط بازی KingGodCastle :


دانلود KingGodCastle برای اندروید  دانلود KingGodCastle برای اندروید  دانلود KingGodCastle برای اندروید  دانلود KingGodCastle برای اندروید  دانلود KingGodCastle برای اندروید


پسورد فایل :
کپی