آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.6 Memorizzle نصب پازلی ممورایزل برای اندروید

دانلود دانلود Memorizzle برای اندروید

Memorizzle بازی پازلی جذابی است که در آن هدف شما مچ کردن پازل ها و ظاهر کردن آثار تاریخی پنهان شده است. پازل ها دارای چندین سطح هستند و هر کدام از آن ها مراحل مختلفی را با جفت کارت ها دارند. در هر مرحله، برای تعداد محدودی می توانید تلاش انجام دهید و تعداد محدودی از پازل های جفت شده وجود دارد. میزان این محدودیت بر اساس مرحله ای که در آن هستید و درجه سختی آن تعیین می شود. برای هر مرحله تعدادی کریستال بین 1 تا 4 دریافت می کنید. اگر یک سطح را در بار اول به پایان نرسانید، در بار دوم تنها یک کریستال دریافت خواهید کرد. کریستال ها برای آزاد کردن مراحل بعد ضروری هستند. این بازی ذهن شما را به چالش می کشد، حافظه تان را بهبود می بخشد و تمرکزتان را بالا می برد.

Memorizzle به شکل خودکار پیشرفت شما را ذخیره سازی می کند. کنترل هایی ساده و مناسب برای بازی تعریف شده است. موزیکی آرامش بخش را در طول بازی خواهید شنید. می توانید هر زمان که خواستید، بازی را متوقف کنید و به کارهای دیگر خود برسید. هر سطح پازل هایی با استایلی متفاوت دارد. انیمیشن های بازی جذاب هستند. تا 4 مرحله در هر سطح تعریف شده است که هرچقدر بالا می روید مشکل تر می شود. Memorizzle بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های بازی Memorizzle :


- جمع آوری کریستال ها

- ظاهر کردن ساخته های تاریخی

- متوقف کردن بازی در زمان دلخواه

- موزیکی آرامش بخش

- انیمیشن های زیبا و دوست داشتنی

- تا 4 مرحله در هر سطح

- پازل های متنوع با استایل های مختلف

تصاویری از محیط بازی Memorizzle :


دانلود Memorizzle برای اندروید  دانلود Memorizzle برای اندروید  دانلود Memorizzle برای اندروید  دانلود Memorizzle برای اندروید  دانلود Memorizzle برای اندروید


پسورد فایل :
کپی