آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.7.3 Zombi Nation نصب بازی تمدن زامبی ها برای اندروید

دانلود Zombi Nation برای اندروید

Zombi Nation متحد شوید و ترکیب کنید تا ارتقا دهید. هرچقدر نیروهای بیشتری با یک دیگر ترکیب شوند، اتحاد زامبی ها قدرتمندتر از قبل می گردد. نسل جدیدی را بیابید که قدرتی فراتر از انسان های زامبی داشته باشد. با این نسل می توانید یک بار برای همیشه، به جنگ پایان دهید. شما تنها فردی هستید که زنده مانده است و می تواند این قیامت را به پایان برساند. 52 ساعت تا ساخته شدن واکسن باقی مانده است. در این بازی جذاب، انسان ها و زامبی ها را با یک دیگر ترکیب خواهید کرد. می توانید در نقش زامبی ها یا در نقش انسان ها بازی کنید. طرف خود را تعیین کنید.

انسان باشید، و از زمین محافظت کنید. یا زامبی شوید، و نسل بشریت را نابود کنید. مقری مناسب برای زنده ماندن ایجاد کنید. متخد شوید تا نیروهایتان قادر به شکست دادن دشمنان سرسخت باشند. در Zombi Nation با شکست دادن باس ها می توانید غنائم ارزشمندی را جمع آوری کنید. اجرازه ندهید آیتم های ارزشمندی که دشمنانتان به زمین انداخته اند به هدر بروند. Zombi Nation بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان دارد. این بازی امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. گرافیک بازی ترسناک نیست و حالتی فانتز وار دارد، برای همین همه سنین +10 می توانند از آن لذت ببرند. Zombi Nation بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Zombi Nation :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

- امکان بازی کردن در نقش زامبی یا انسان

- ترکیب کردن افراد با ک دیگر

- ایجاد کردن لشکر جهش یافته

- رابط کاربری مناسب

- گرافیک فانتزی بامزه

تصاویری از محیط بازی Zombi Nation :


دانلود Zombi Nation برای اندروید  دانلود Zombi Nation برای اندروید  دانلود Zombi Nation برای اندروید  دانلود Zombi Nation برای اندروید


پسورد فایل :
کپی