آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 8.06.1 Brawlhalla نصب بازی مبارزان راستین برای اندروید

دانلود Brawlhalla برای اندروید

Brawlhalla بازی پلتفرم اکشنی می باشد که در آن با بیش از 40 میلیون بازیکن از سراسر جهان رقابت خواهید کرد. می توانید تا 8 بازیکن را در یک نبرد آنلاین دعوت کنید و با آن ها به شکل ضربدری مبارزه کنید. به سبک freeforall بازی بپیوندید و تجربه ای متفاوت را کسب کنید. می توانید وارد مود رنکد شوید تا مبارزتان روی رتبه تان اثر داشته باشند. می توانید اتاقی اختصاصی برای خود و دوستانتان بسازید تا با آن ها رقابت کنید. این بازی به شکل منظم بروزرسانی می شود. 50 کاراکتر منحصر به فرد به بازی اضافه شده است و این تعداد به تدریج افزایش پیدا می کند.

برای کسب افتخار در والهالا شروع به مبارزه کنید. می توانید در نبرد های 1 به 1 یا 2 به 2 شرکت کنید. رتبه تان را به تدریج بالا و بالاتر ببرید تا به پلاتینیوم و فراتر از آن برسید. مسابقه ها به شکلی برگزار می شوند که رتبه دشمنان با سطح بازی شما سازگار باشد. 4 هر کدام از مود های بازی، اجازه شرکت تعداد متفاوتی از بازیکنان را می دهد. مسابقه های متنوعی در بازی وجود دارد و هیچ گاه بازی یک نواخت و تکراری برایتان نمی شود. می توانید در اتاق تمرین، مهارت هایتان را بهبود ببخشید. این بازی امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از 5 میلیون کاربر دارد. Brawlhalla بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.


دانلود Brawlhalla

✅ نام نرم افزارBrawlhalla❤️ تعداد دانلود508
⭐نسخه نرم افزار8.06.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل96 و 710 مگابایت

ویژگی های بازی Brawlhalla


- اضافه شدن آیتم های جدید

- تغییر پیدا کردن جزیره شیطان

- شرکت در مود های مختلف

- دارای سیستم رتبه دهی

- امکان مبارزه با دوستان

- دارای اتاق تمرین

- گرافیک دو بعدی دوست داشتنی با جزئیات بالا

آموزش نصب بازی :

 

1 - ابتدا نسخه عادی یا مود شده یا دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - اکنون پوشه air.com.ubisoft.brawl.halla.platform.fighting.action.pvp را در مسیر Android/obb گوشی کپی کنید.

تصاویری از محیط بازی Brawlhalla :


دانلود Brawlhalla برای اندروید  دانلود Brawlhalla برای اندروید  دانلود Brawlhalla برای اندروید  دانلود Brawlhalla برای اندروید  دانلود Brawlhalla برای اندروید


پسورد فایل :
کپی