آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 4.9.2 Seek Of Souls مود - نصب بازی جست و جوی ارواح برای اندروید

دانلود Seek Of Souls برای اندروید

Seek Of Souls ماجراجویان ماجراجویی خود را آغاز می کنند. شما ماجراجویی هستید که وارد دهکده ای کوچک شده اید. ماجراجویان دیگری مثل شما در این دهکده وجود دارند. در این دهکده همیشه اتفاقی می افتد که شما را مشغول به خود خواهد کرد. شما می توانید ماجراجویی را برای حل کردن مشکلات دهکده استخدام کنید.

علاوه بر این می توانید این دهکده را ترک کنید و به شهرهای بزرگتر سفر کنید. در Seek Of Souls آزادی عمل زیادی دارد و می توانید هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید. به جهان آزادی خوش امدید. این بازی، مشابه سایر بازی های rpg که در آن قهرمانان به دنبال گرفتن انتقام از شیطان اند، نیست. این بازی rpg به گونه ای طراحی شده است که آن را به شکلی که دوست دارید دنبال کنید. افراد حاضر در دهکده منتظر ماجراجویان برای حل مشکلتشان هستند. برخی از ماجراجویان منتظر دعوتتان برای پیوستن به شما هستند. هر ماجراجو دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. برخی از آن ها شمشیرزن های خوبی هستند، و برخی دیگر قادر به استفاده از جادو اند. برخی دیگر نیز می توانند تله هایی مهلک را کار بگذارند. از هر شغل به نفع خود استفاده کنید و از ماجراجویی های بی پایان لذت ببرید. Seek Of Souls بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Seek Of Souls :


- پذیرفتن ماموریت های مختلف

- پیوستن به سایر ماجراجوها

- استفاده از شغل های مختلف

- استفاده از تله ها

- به کار بردن سلاح های سرد یا جادو

- گیم پلی منحصر به فرد و casual

- محیطی آرامش بخش

تصاویری از محیط بازی Seek Of Souls :

دانلود Seek Of Souls برای اندروید  دانلود Seek Of Souls برای اندروید  دانلود Seek Of Souls برای اندروید  دانلود Seek Of Souls برای اندروید  دانلود Seek Of Souls برای اندروید


پسورد فایل :
کپی