آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.33.1 PK XD نصب بازی پی کی برای اندروید

دانلود PK XD برای اندروید

PK XD به پی کی خوش آمدید. به گشت و گذار در جهان این بازی بپردازید و به میلیون ها بازیکن از سراسر جهان بپیوندید. سطح جدیدی از بازی های جذاب را تجربه کنید. جهان مال شماست. علاوه بر کاوش کردن و مواجه با چالش های مختلف، می توانید فعالیت های مختلفی را در طول بازی تجربه کنید. به عنوان مثال می توانید بستنی بخورید، از ارتفاعات بلند بپرید، و کارهای خلاقانه دیگر انجام دهید. حیوان خانگی خود را نگه داری کنید. تجربه شما با نگه داری حیوانی مجازی حتی کامل تر می شود. این حیوانات از حالت رایج تا نایاب یافت می شوند.

موجودات بامزه متنوعی بیابید. آن ها شما را در طول بازی همراهی می کنند. از آن ها به خوبی مراقبت کنید، و رشدشان را مشاهده کنید. آواتار منحصر به فرد خود را بسازید. در PK XD می توانید کاراکترتان را به هر ترتیبی که دوست دارید طراحی کنید. از قوه تخیلتان استفاده کنید تا تمامی آیتم های موجود را با یک دیگر ترکیب کنید. در رویداد های مختلف شرکت کنید. رویدادهایی مثل هالوین و کریسمس را تجربه کنید. آن ها دارای آیتم هایی منحصر به فرد نیز هستند. خانه رویایی خود را به هر گونه که دوست دارید طراحی کنید. تنها محدودیتتان، قوه تخیلتان است. PK XD بر روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های بازی PK XD :


- دارای بیش از صد میلیون بازیکن

- ساختن آواتار منحصر به فرد

- پرورش دادن حیوانات خانگی

- گفت و گو با دوستان

- شرکت در چالش های مختلف

- برگزاری رویداد های متنوع

- ساختن خانه رویایی

- تبدیل شدن به عضوی از انجمن

تصاویری از محیط بازی PK XD :


دانلود PK XD برای اندروید  دانلود PK XD برای اندروید  دانلود PK XD برای اندروید  دانلود PK XD برای اندروید  دانلود PK XD برای اندروید


پسورد فایل :
کپی