آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.22 Achikaps Pro نصب بازی آکیکپس برای اندروید

دانلود Achikaps Pro برای اندروید

Achikaps Pro بازی استراتژی جالبی است که کنترل های ساده و گیم پلی سر راستی دارد. باید کلونی مورچه ها را که ساکنان زیادی دارد کنترل کنید. در ابتدای بازی، بخش آموزشی کوتاهی برای شما تدارک دیده شده است. جایی که می توانید با بازی آشنایی نسبی پیدا کنید. با انجام ماموریت های مختلف، پلیر می توانید کلونی را گسترش دهد. مورچه ها به شما کمک می کنند تا آیتم های لازم را برای انجام این کار بدست آورید. Achikaps Pro گرافیک مینیمالیست و بسیار ساده ای دارد که امکان تمرکز کامل بر روی بازی را می دهد. یادگیری این بازی کار آسانی می باشد.

مودهای مختلف sandbox ای وجود دارد که در آن ها می توانید کلونی های دلخواه خود را به وجود آورید. انیمیشن ها این بازی روان هستند و مشاهده آن ها لذت بخش می باشد. Achikaps Pro امتیاز 4.8 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. افرادی که به دنبال بازی های ساده، اما با گیم پلی جذاب هستند از این بازی لذت خواهند برد. بیش از ده هزار بازیکن این بازی را نصب کرده اند. تغییرات کوچکی در محیط بازی داده شده است. در ورژن جدید برنامه، می توانید سطوح تازه ای را تجربه کنید و پشت سر بگذارید. Achikaps Pro بر روی سیستم های نسبتا قدیمی نیز بدون مشکل اجرا می شود. این بازی نیاز به اندروید 4.4 به بالا دارد.


دانلود Achikaps Pro

✅ نام نرم افزارAchikaps Pro❤️ تعداد دانلود378
⭐نسخه نرم افزار1.22h🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل6 مگابایت

ویژگی های بازی Achikaps Pro


- رابط کاربری ساده

- دارای مودهای مختلف sandbox

- انیمیشن های روان

- یادگیری آسان

- دارای بخش آموزشی

- گرافیک مینیمالیست

- اضافه شدن سطوح جدید با هر بروزرسانی

تصاویری از محیط بازی Achikaps Pro :


دانلود Achikaps Pro برای اندروید  دانلود Achikaps Pro برای اندروید  دانلود Achikaps Pro برای اندروید  دانلود Achikaps Pro برای اندروید  دانلود Achikaps Pro برای اندروید


پسورد فایل :
کپی