آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 241 Zombie War مود | نصب بازی جنگ زامبی ها برای اندروید

دانلود Zombie War برای اندروید

Zombie War: Idle Defense Game کد قرمز! تکرار می کنم کد قرمز! جنگ زامبی ها به وقوع پیوسته است. توسط موجی بزرگ مورد حمله قرار گرفته ایم. تیم مدافع قهرمان، به روی برجک، همین الان! در سال 2113 قیامت زامبی ها فاجعه آور ترین موقعیت را برای بشریت به همراه آورده است. جنگی بزرگ، که در آن ها انسان ها تبدیل به زامبی های خون آشام می شوند. با مقابله در مقابل لشکر های بی پایان زامبی ها، شما، در کنار تیم قهرمانان، نوری در این روز های ظلمانی هستید. ماموریت شما؟ امن نگه داشتن ساکنان با ساختن پایگاه های قدرتمند، تقویت کردن سلاح های سنگین، و مدیریت کردن تیمی از قهرمانان می باشد. مسلسل خود را انتخاب کنید تا زامبی های بی رحم را شکست دهید.

ماموریت های چالش بر انگیز را به شکل روزانه تجربه کنید. سکه و الماس جمع آوری کنید تا تجهیزاتتان را قدرتمندتر از قبل کنید. سلاح های سنگین متنوعی وجود دارد. می توانید از نارنجک ها، و مهارت های منحصر به فرد قهرمانانتان را در موقعیت های دشوار استفاده کنید. نقشه های مختلفی وجود دارد. زامبی های مختلفی آزاد می شوند. به شکل روزانه، می توانید به شکل تصادفی جواهرات بدست آورید. با کامل کردن ماموریت ها، پاداش دریافت کنید. Zombie War: Idle Defense Game بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Zombie War

✅ نام نرم افزارZombie War❤️ تعداد دانلود5494
⭐نسخه نرم افزار241🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل136 مگابایت

ویژگی های بازی Zombie War: Idle Defense Game


- مبارزه با لشکر بی پایان زامبی ها

- استفاده از قدرت ویژه قهرمانان

- وجود سلاح های سنگین مختلف

- تقویت کردن تجهیزات

- ایجاد کردن پایگاه

- به کار بردن مهارت ویژه کاراکتر ها

- مدیریت کردن تیمی از قهرمانان


تصاویری از محیط بازی Zombie War: Idle Defense Game :


دانلود Zombie War برای اندروید  دانلود Zombie War برای اندروید  دانلود Zombie War برای اندروید  دانلود Zombie War برای اندروید  دانلود Zombie War برای اندروید


پسورد فایل :
کپی