آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.0 Titan Glory مود و دیتا نصب بازی افتخار تایتان برای اندروید

دانلود Titan Glory برای اندروید

Titan Glory از بازی های سای فای جذاب می باشد که روی نبرد های رباتی و تنوع سلاح ها تمرکز دارد. می توانید در مود های مختلف بازی نقش آفرینی کنید. آرناهای مختلفی برای شرکت در مبارزه ها طراحی شده است. در تورنومنت ها شرکت کنید و در نبرد های مختلف پیروز شوید. می توانید رتبه خود را بهبود ببخشید. 12 ربات مختلف با سلاح های متنوع وجود دارد. در تمام آن ها می توانید اجزاء دلخواه را انتخاب کنید و آن ها را ارتقا دهید تا از تمام پتانسیل کاراکتر خود استفاده کنید. هر کدام از ربات ها دارای قدرت های منحصر به فرد خود می باشد. رباتتان را ارتقا دهید تا بتوانید با دشمنان قوی تر رو به رو شوید. 12 ربات برای آزاد کردن و ارتقا دادن وجود دارد. 6 آرنای بزرگ برای تسخیر کردن طراحی شده است.

می توانید از 7 سلاح برای نابود کردن دشمنانتان استفاده کنید. 4 سلاح ثانویه نیز در حال حاضر وجود دارد. 9 مود مختلف می تواند شما را سرگرم نگه دارد. در 12 تورنومنت شرکت کنید. می توانید در نبرد های آنلاین، با سایر پلیر ها مبارزه کنید و قدرت واقعی خود را به آن ها نشان دهید. Titan Glory گرافیکی سه بعدی و چشم گیر دارد که جزئیات زیادی در نقشه های آن به کار رفته است. برای خرید این بازی باید 6.49 دلار در گوگل پلی پرداخت کنید. Titan Glory بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Titan Glory :


- شرکت در نبرد های آنلاین 12 نفره

- 12 تورنومنت برای نقش آفرینی

- 7 سلاح اصلی

- دارای 9 مود متنوع

- وجود 4 نوع سلاح ثانویه

- آزاد کردن 12 نوع ربات

- شرکت در آرناهای مختلف

تصاویری از محیط بازی Titan Glory :


دانلود Titan Glory برای اندروید  دانلود Titan Glory برای اندروید  دانلود Titan Glory برای اندروید  دانلود Titan Glory برای اندروید  دانلود Titan Glory برای اندروید


آموزش نصب بازی Titan Glory :

 

1 - ابتدا یکی از نسخه های معمولی یا مود را دانلود و نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود و ازد حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.atypicalgames.titanglory را در مسیر Android/Obb کپی کنید.



لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی