آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.56 Walk Master مود نصب بازی استاد قدم زدن برای اندروید

دانلود Walk Master برای اندروید

Walk Master مهارت های خود را در یکی از جذاب ترین و در عین حال چالش بر انگیز ترین بازی های آرکید اکشن تست کنید. در جنگل ها و مزرعه ها با دقت قدم بردارید. از زمان بندی مناسب استفاده کنید تا به استاد قدم زدن تبدیل شوید. چالش های منحصر به فرد را آزاد کنید. با هر بروزرسانی سطوح جدیدی به بازی اضافه می شود. 29 کاراکتر منحصر به فرد را جمع آوری کنید. Walk Master گیم پلی بسیار ساده ای دارد. قوانین بازی پیچیدگی خاصی ندارند و به سرعت می توانید با محیط بازی آشنا شوید. با این حال استاد شدن در Walk Master کار مشکلی است.

بیش از 10 میلیون کاربر این بازی را دانلود کرده اند. Walk Master امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی گرافیکی دو بعدی و ساده دارد که روی انواع گوشی ها قابل اجراست. در طول هر سطح، با موانع مختلفی مثل رودخانه ها، تنه های درخت، آتش فشان ها وب سیاری دیگر رو به رو می شوید. حیوانات دیگر نیز شما را تهدید می کنند. حتی باید مراقب گیاهان خطرناک باشید و از دست آن ها جاخالی دهید. Walk Master محیط های مختلفی مثل مکان های کوهستانی، محیط های روستایی و بسیاری دیگر را شبیه سازی می کند و گیم پلی متنوعی را به ارمغان می آورد. Walk Master بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.


دانلود Walk Master

✅ نام نرم افزارWalk Master❤️ تعداد دانلود453
⭐نسخه نرم افزار1.56🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7.0🔆 حجم فایل110 و 67 مگابایت

ویژگی های بازی Walk Master


- دارای بیش از 10 میلیون بازیکن

- دارای 29 کاراکتر منحصر به فرد

- اضافه شدن سطوح جدید به شکل منظم

- کنترل دقیق کاراکتر ها

- گیم پلی بسیار ساده

- دارای سطوح چالش بر انگیز

- به شدت اعتیاد آور

تصاویری از محیط بازی Walk Master :


دانلود Walk Master برای اندروید  دانلود Walk Master برای اندروید  دانلود Walk Master برای اندروید  دانلود Walk Master برای اندروید  دانلود Walk Master برای اندروید


پسورد فایل :
کپی