آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.7 Pull Him Out مود | نصب بازی نجات صیاد جواهر برای اندروید

دانلود Pull Him Out برای اندروید

Pull Him Out از بازی های پازلی ساده و در عین حال سرگرم کننده می باشد که می تواند وقت قابل توجهی از شما را پر کند. ابتدا دختری را نجات دادید. اکنون باید مردی را که در سناریوهای پیچیده گیر افتاده است نجات دهید. پین های موجود را با ترتیب درست بیرون بکشید تا مرد را از شرایط سخت نجات دهید. اما اگر در یکی از پین ها اشتباه کنید، قهرمانمان نابود خواهد شد. هر سطح دارای تم منحصر به فرد خود می باشد و نتایج متفاوتی دارد. از پیروزی یا شکست لذت ببرید.

اگرچه پازل های این بازی در ابتدا ساده هستند، اما به تدریج برای حل کردن آن ها باید بیشتر تلاش کنید. از مغز بزرگتان برای بیرون کشیدن او از مشکلات استفاده کنید. هر سطح از بازی، گزینه های متعددی را پیش روی شما قرار می دهد. تنها با بیرون کشیدن سنجاق های درست، قادر به پیشروی در مراحل هستید. گزینه های غلط در نهایت به نتایج دردناک، اما خنده دار منتهی می شوند. سطوح بسیار زیادی در بازی گنجانده شده است تا سرگرم باقی بمانید. چالش های متنوعی برای حل کردن وجود دارد. کل خانواده می توانند از Pull Him Out لذت ببرند و این بازی محدود به رده سنی خاصی نیست. گیم پلی بازی اگرچه ساده است، اما می تواند اعتیاد آور باشد. مدام به دنبال حل کردن پازل ها خواهید بود. Pull Him Out بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد.


دانلود Pull Him Out

✅ نام نرم افزارPull Him Out❤️ تعداد دانلود322
⭐نسخه نرم افزار1.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل72 مگابایت

ویژگی های بازی Pull Him Out


- مناسب برای تمامی سنین

- دارای بیش از 50 میلیون بازیکن

- پازل های چالش بر انگیز

- گیم پلی ساده و سر راست

- پایان های دردناک اما خنده دار

- مکان های مختلف برای حل کردن پازل ها

- سازگار با انواع سیستم ها از جمله تبلت ها

تصاویری از محیط بازی Pull Him Out :


دانلود Pull Him Out برای اندروید  دانلود Pull Him Out برای اندروید  دانلود Pull Him Out برای اندروید  دانلود Pull Him Out برای اندروید  دانلود Pull Him Out برای اندروید


پسورد فایل :
کپی