آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 3.0.1 Ball Blast مود | نصب بازی انفجار توپ برای اندروید

دانلود Ball Blast برای اندروید

Ball Blast از بازی های آرکید با تم کلاسیک می باشد که می تواند ساعت ها وقت شما را پر کند بدون آن که از انجام آن خسته شوید. توپ افکنی در اختیار شما قرار می گیرد که با آن باید به سمت سنگ هایی که به سمت شما در حال حرکت هستند شلیک کنید و تا م یتوانید امتیاز جمع آوری کنید. تا کی می توانید زنده باقی بمانید؟ توپ افکن خود را ارتقا دهید تا بتوانید از مراحل سخت تر عبور کنید. این بازی دو بعدی محیط های مختلفی را به نمایش می گذارد که در آن ها با موانع مختلفی رو به رو می شوید. این بازی بیش از 10 میلیون بازیکن به خود اختصاص داده است. Ball Blast کاملا رایگان می باشد. بیش از 10 میلیون کاربر این بازی را دانلود کرده اند. Ball Blast امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است.

این بازی برای انواع اسمارتفون ها و تبلت ها بهینه سازی شده است و بدون مشکل می توانید آن را روی سیستم های نسبتا قدیمی نیز اجرا کنید. تنها نقطه ضعفی که در نسخه های فعلی بازی به چشم می خورد، وابستگی آن به ارتباط اینترنتی است که انتظار می رود در بروزرسانی های بعدی برطرف شود. Ball Blast برای تمامی سنین مناسب می باشد. گیم پلی این بازی بسیار ساده است و می توانید با دو انگشت آن را کنترل نمایید و امتیاز جمع آوری کنید. با دوستانتان در امتیاز رقابت کنید و ببینید چه کسی بیشترین امتیاز را کسب می کند. Ball Blast بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Ball Blast

✅ نام نرم افزار Ball Blast ❤️ تعداد دانلود 1982
⭐نسخه نرم افزار 3.0.1 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.0 🔆 حجم فایل 60 lمگابایت

ویژگی های بازی Ball Blast :


- دارای بیش از 10 میلیون بازیکن

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- ماجراجویی در مکان های مختلف

- گرافیک دو بعدی چشم گیر

- مناسب برای تمامی سنین

- گیم پلی ساده و سر راست

- ارتقا دادن توپ افکن

تصاویری از محیط نرم افزار Ball Blast :


دانلود Ball Blast برای اندروید  دانلود Ball Blast برای اندروید  دانلود Ball Blast برای اندروید  دانلود Ball Blast برای اندروید  دانلود Ball Blast برای اندروید


پسورد فایل :
کپی