آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.0.2 Hunt Royale مود - نصب بازی شکار رویال برای اندروید

دانلود Hunt Royale برای اندروید

Hunt Royale: Epic PvP Battle از بازی های pvp جذاب می باشد که می تواند مو را به تن شما سیخ کند. در نقش یکی از 4 جنگجو وارد آرناهای بازی شوید و در مقابل دشمنان فانتزی و منحصر به فرد زنده باقی بمانید. بیش از 30 کاراکتر برای آزاد کردن و ارتقا وجود دارد. دشمنان Hunt Royale: Epic PvP Battle منحصر به فرد می باشند و می توانند شما را به چالش بکشند. از مهارت های قدرتمند خود به درستی استفاده کنید تا دشمنان سر سخت را شکست دهید. گرافیک بر اساس voxel را تجربه کنید. از بیلد های مختلف استفاده کنید و مهارت های تازه را آزاد کنید. سطح کاراکترهایتان را ارتقا دهید تا با دشمنان قوی تری رو به رو شوید. نه تنها باید زنده باقی بمانید، بلکه باید پلیرهای دیگر را نیز شکار کنید.

با دقت از مهارت هایتان استفاده نمایید. Hunt Royale: Epic PvP Battle گیم پلی ای متنوع و جذاب پیش روی شما می گذارد. از بین نبرد نزدیک، نبرد از دور، حمله با زور، خوب و بد و هرچیزی بین آن انتخاب کنید. کاراکترهای محبوب خود را بیابید. سناریوهای مختلفی در Hunt Royale: Epic PvP Battle گنجانده شده است. علاوه بر این Hunt Royale: Epic PvP Battle به شکل پیش بینی ناپذیری رویدادهای تازه ای را معرفی می کند که در آن با کاراکترهای تازه ای آشنا می شوید. این بازی بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود Hunt Royale

✅ نام نرم افزارHunt Royale❤️ تعداد دانلود854
⭐نسخه نرم افزار2.0.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1🔆 حجم فایل190 مگابایت

ویژگی های بازی Hunt Royale: Epic PvP Battle


- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن

- دارای بیش از 30 کاراکتر

- استفاده از قدرت های ویژه

- مبارزه با سایر بازیکنان

- تلاش برای بقا

- به کار بردن استراتژی های مختلف

- آرناهای مختلف برای نقش آفرینی

تصاویری از محیط بازی Hunt Royale: Epic PvP Battle :


دانلود Hunt Royale برای اندروید  دانلود Hunt Royale برای اندروید  دانلود Hunt Royale برای اندروید  دانلود Hunt Royale برای اندروید  دانلود Hunt Royale برای اندروید  دانلود Hunt Royale برای اندروید


پسورد فایل :
کپی