آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.8470 Progressbar95 مود | بازی نوار پیشرفت برای اندروید

دانلود Progressbar95 برای اندروید

Progressbar95 بازی متفاوتی است که می تواند لبخند به لب هایتان بیاورد. به خصوص اگر از ویندوز های قدیمی خاطره داشته باشید. دکمه ها و آیکون های قدیمی ویندوز را در تبلت یا اسمارتفون خود مشاهده کنید. برای پیروز شدن در این بازی باید نوار پیشرفت را پر کنید. با تکان دادن نوار پیشرفت قادر به پر کردن آن با سرعت بیشتری خواهید بود. Progressbar95 در ابتدا آسان به نظر می رسد اما به تدریح مشکل و مشکل تر می شود و استاد شدن در آن سخت تر می گردد. Progressbar95 یکی از بهترین بازی های رترو برای کشتن وقت می باشد. صداهای HDD دوست داشتنی نیز در بازی گنجانده شده اند. کنترل کردن این بازی کار آسانی است. افکت های بصری آشنایی را در این بازی تجربه خواهید کرد.

این بازی گیم پلی ای اعتیاد آور دارد. Progressbar95 کاملا رایگان است و با یک انگشت می توانید آن را کنترل کنید. موانع مختلفی سر راهتان قرار می گیرد و تجربه های تازه ای کسب می کنید. Progressbar95 گیم پلی ای نامحدود دارد و به هر مقدار که بخواهید می توانید آن را دنبال کنید. Progressbar95 ساده، اما در عین حال اعتیاد آور می باشد. Progressbar95 بیش از یک میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این بازی بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های بازی Progressbar95 :


- گیم پلی نامحدود

- موانع مختلف

- شبیه سازی سیستم عامل های قدیمی

- پر کردن نوار پیشرفت با یک انگشت

- نویز های HDD کلاسیک

- جذاب برای طرفداران نوستالوژی

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی Progressbar95 :


دانلود Progressbar95 برای اندروید  دانلود Progressbar95 برای اندروید  دانلود Progressbar95 برای اندروید  دانلود Progressbar95 برای اندروید  دانلود Progressbar95 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی