آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Actraiser Renaissance 1.0.0 نسخه فول | بازیگر رنسانس برای اندروید

دانلود Actraiser Renaissance برای اندروید

Actraiser Renaissance بازی دو بعدی پلتفرم اکشنی است که با شبیه سازی شهرسازی همراه شده است. نبرد نهایی خیر و شر را در این بازی تجربه کنید. موسیقی های Actraiser Renaissance، جهان بازی ها را دگرگون می کنند. گرافیک دو بعدی بازی بازسازی شده است و اکنون می توانید آن را با کیفیت HD دنبال کنید. 15 موسیقی جدید ارائه شده است. می توانید داستان هایی تازه را تجربه کنید. نبرد های اکشن گسترش پیدا کرده اند و اکنون توانایی بیشتری در مدیریت شهر خود دارید. می توانید با باس های قدرتمندتر مبارزه کنید.

Actraiser Renaissance به شکل خودکار میزان پیشرفت شما را در طول بازی ذخیره سازی می کند. از قدرت های آتش و یخ و دیگر جادو ها به درستی استفاده کنید. جادوی جدیدی که در ورژن اورجینال بازی وجود نداشت در این نسخه از بازی اضافه شده است. اکنون قادر به جاخالی دادن هستید. پلیر ها می توانند با حرکات رو به بالا و رو به پایین نیز حمله کنند که تجربه تازه ای از مبارزه های اکشن ایجاد می کند. برای شکست دادن باس های قدرتمند بازی، نیاز به استفاده از هر آنچه که در اختیار دارید پیدا می کنید. به رشد بشریت کمک کنید. آن ها را هدایت کنید و از قدرت های جادویی خود برای احضار رعد و برق، زمین لرزه و ... استفاده کنید. Actraiser Renaissance بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Actraiser Renaissance


- 15 ترک صوتی جدید

- نبرد های اکشن تازه

- مبارزه با باس های قدرتمند

- سیستم مدیریتی گسترده تر

- استفاده از جادوی جدید

- کمک به بشریت

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- پشتیبانی از دسته های بلوتوث

تصاویری از محیط بازی Actraiser Renaissance :


دانلود Actraiser Renaissance برای اندروید  دانلود Actraiser Renaissance برای اندروید  دانلود Actraiser Renaissance برای اندروید  دانلود Actraiser Renaissance برای اندروید  دانلود Actraiser Renaissance برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی