آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.3.11 Dead Shell مود | نصب بازی پوسته مرده برای اندروید

دانلود Dead Shell: Roguelike RPG برای اندروید

Dead Shell: Roguelike RPG اگر از بازی های سای فای با تم تاریک لذت می برید، از Dead Shell: Roguelike RPG لذت خواهید برد. این بازی نقش آفرینی چالش آوری دارد که با ویژگی های بازی های rogulike همراه شده است. دانشمندان، معدنچی ها، نگهبانان، و دیگر شهروندان این روزها به شدت مشغول کار بوده اند. هفته پیش، مرکز سیگنال هشداری از پایگاه دریافت کرد. فریاد های شیطانی، و جیغ های وحشت زده شنیده شد و در نهایت کانال به سکوت فرو رفت. زمان آن فرا رسیده که به شیاطین نشان دهید چه کسی رئیس است. راه خود را در تمام طبقه های جهنم باز کنید تا به پایین پایین آن برسید.

در هر بازی، دانجئون جدیدی را تجربه خواهید کرد. برای همین Dead Shell: Roguelike RPG همیشه تنوع کافی را برای شما خواهد داشت. با موجودات شیطانی مبارزه کنید و قدرت واقعیتان را به رخ آن ها بکشید. مجموعه بزرگی از سلاح ها وجود دارد. سطح لشکر خود را بالا ببرید تا با دشمنان قدرتمندتر رو به رو شوید. این بازی امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بیش از یک میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. Dead Shell: Roguelike RPG گرافیک دو بعدی ساده اما در عین حال جذابی دارد که می تواند شما را به خوبی مشغول کند. این بازی بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.


دانلود Dead Shell: Roguelike RPG

✅ نام نرم افزارDead Shell: Roguelike RPG❤️ تعداد دانلود241
⭐نسخه نرم افزار1.3.11🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7 به بالا🔆 حجم فایل72 مگابایت

ویژگی های بازی Dead Shell: Roguelike RPG :


- گرافیک دو بعدی ساده

- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- مبارزه با موجودات شیطانی

- رهبری کردن لشکری از افراد قدرتمند

- ایجاد شدن دانجئون جدید در هر بازی

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- مجموعه بزرگی از سلاح ها

تصاویری از محیط بازی Dead Shell: Roguelike RPG :


دانلود Dead Shell: Roguelike RPG برای اندروید  دانلود Dead Shell: Roguelike RPG برای اندروید  دانلود Dead Shell: Roguelike RPG برای اندروید  دانلود Dead Shell: Roguelike RPG برای اندروید  دانلود Dead Shell: Roguelike RPG برای اندروید


پسورد فایل :
کپی