آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Bridge Race 2.84 مود | نصب بازی مسابقه پل برای اندروید

دانلود Bridge Race برای اندروید

Bridge Race بازی جذاب و اعتیاد آوری است که می تواند وقت شما را به خوبی پر کند. تنها مشکلی که در این بازی به چشم می خورد تبلیغات آن است. از سطح اول می توانید با سایر بازیکنان رقابت کنید. باگ سطح 77 حل شده است و با خیال راحت می توانید بازی را ادامعه دهید. از سطح 90 به بعد می توانید به دنبال FIDGET ها بگردید. سطوح جدیدی در ورژن اخیر بازی اضافه شده است. می توانید roadmap جدیدی را مشاهده کنید. علاوه بر این، لیدربرد تازه ای در بازی گنجانده شده است که بر اساس آن می توانید با دیگر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنید.

کنده های چوبی رنگ خود را جمع آوری کنید و آن ها را روی پلی که می خواهید قرار دهید. اجازه ندهید سایر بازیکنان در پل سازی از شما جلو بیوفتند. تمام بازیکنان بازی را همزماه شروع می کنند و پلیری در نهایت پیروز می شود که سریع تر چوب های رنگ خودش را جمع کرده باشد و روی پل چیده باشد. Bridge Race گرافیکی رنگارنگ دارد و همانطور که پیداست، می توانید انتظار گیم پلی ای ساده و در عین حال اعتیاد آور را از آن داشته باشید. امکان کنترل کردن بازی با یک یا دو انگشت وجود دارد. Bridge Race بیش از صد میلیون کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است و بر روی تبلت ها نیز قابل اجراست. Bridge Race بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Bridge Race :


- گرافیک رنگارنگ

- قابل اجرا روی انواع گوشی ها

- رقابت با سایر بازیکنان

- دارای لیدربرد

- دارای بیش از صد میلیون بازیکن

- گیم پلی بسیار ساده

- کنترل بازی با یک دست

تصاویری از محیط بازی Bridge Race :


دانلود Bridge Race برای اندروید  دانلود Bridge Race برای اندروید  دانلود Bridge Race برای اندروید  دانلود Bridge Race برای اندروید


پسورد فایل :
کپی