آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.02 Zombie In Space مود | نصب بازی زامبی در فضا برای اندروید

دانلود zombie In space برای اندروید

Zombie In Space گروهی از مزدوران وظیفه بدست آوردن آیتمی که در ایستگاه زامبی ها قرار دارد را بر عهده گرفته اند. هدف شما زنده ماندن در پایگاه فضایی و بدست آوردن آیتم برای کسب پاداش آن است. علاوه بر این باید تلاش کنید که از اتفاقی که برای تیم افتاده است با خبر شوید و علت پخش شدن ویروس را پیدا کنید. در Zombie In Space با لشکری از زامبی ها مبارزه خواهید کرد. مجموعه سلاح های مختلفی در اختیارتان قرار می گیرد. باید imposter بین زامبی های دیگر را بیابید.

این بازی اتمسفر نقش آفرینی خاصی دارد. در Zombie In Space ماجراجویی خواهید کرد و در عین حال می توانید از شوخی های جالب آن لذت ببرید. این بازی را می توانید دونفره نیز دنبال کنید. مجموعه عظیمی از سلاح های مختلف در اختیارتان قرار می گیرد که از مسلسل های کلاسیک معمولی، تا توپ های پلاسما که قادر به نابود کردن لشکری از زامبی هاست تنوع دارد. لشکرهای زامبی های منحصر به فرد را نابود کنید. در طول بازی هم با زامبی های معمولی، و هم دلقک های شیطانی و هم باس های قدرتمند رو به رو می شوید. مزدوران خود را ارتقا دهید تا قوی ترین دشمنان را شکست دهید. ماموریت ها را کامل کنید تا تمام سطوح باز شود. این بازی مجموعه متنوعی از مهارت ها و امتیازات را در خود جای داده است. Zombie In Space بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Zombie In Space :


- امکان دنبال کردن بازی در حالت آفلاین

- مبارزه های خشن با زامبی ها

- کنترل های بسیار ساده

- نبرد در فضا

- امکان بازی در حالت دو نفره

- نابود کردن لشکر زامبی ها

- مجموعه عظیمی از سلاح ها

تصاویری از محیط بازی Zombie In Space :


دانلود zombie In space برای اندروید  دانلود zombie In space برای اندروید  دانلود zombie In space برای اندروید  دانلود zombie In space برای اندروید  دانلود zombie In space برای اندروید


پسورد فایل :
کپی