آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 3.1.2 AnimA ARPG مود | نصب بازی انیما برای اندروید

دانلود AnimA ARPG برای اندروید

AnimA ARPG از بازی های نقش آفرینی hack'n slash جذابی می باشد که از بازی های نوستالوژیک الهام گرفته شده است. AnimA ARPG انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. در این بازی م یتوانید کاراکتر خود را از جهات مختلف شخصی سازی کنید و به شکل دلخواه در بیاورید. با نیروهای شیطانی مبارزه کنید. مراحل دشوار را پشت سر بگذارید. داستان بازی را دنبال کنید، یا به سادگی پیش بروید و دشمنانی که سر رهتان قرار می گیرند را نابود کنید. آیتم ها را جمع آوری کنید و کاراکتر خود را بهبود ببخشید. نبرد های بازی سرعت بالایی دارند و در آن ها افکت های متنوعی را مشاهده خواهید کرد.

از اتمسفر فانتزی و تیره بازی لذت ببرید. وارد اعماق آبیس بازی شوید. شیاطین، حیوانات، شوالیه های تاریک، و دیگر موجودات شیطانی را نابود کنید. بیش از 40 سطح پیش روی شما قرار می گیرد. علاوه بر این باید با باس های قدرتمند مبارزه کنید و آن ها را شکست دهید. سناریوهای تاریک مختلف را کاوش کنید و از اسرار پنهان بازی پرده بردارید. در مکان های منحصر به فرد کاوش کنید. AnimA ARPG گرافیک با کیفیت و جذابی دارد. 10 درجه سختی برای تست کردن مهارت هایتان طراحی شده است که به دلخواه می توانید بین آن ها انتخاب نمایید. AnimA ARPG بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود AnimA ARPG

✅ نام نرم افزارAnimA ARPG❤️ تعداد دانلود649
⭐نسخه نرم افزار3.1.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل43 و 630 مگابایت

ویژگی های نرم افزار AnimA ARPG :


- بیش از یک میلیون بازیکن

- دارای 40 مرحله

- وجود 10 درجه سختی

- مبارزه با باس های قدرتمند

- موسیقی های مجذوب کننده

- 10 سطح پنهان

- گرافیک دوست داشتنی و با کیفیت

تصاویری از محیط نرم افزار AnimA ARPG :

 

دانلود AnimA ARPG برای اندروید    دانلود AnimA ARPG برای اندروید    دانلود AnimA ARPG برای اندروید    دانلود AnimA ARPG برای اندروید    دانلود AnimA ARPG برای اندروید


آموزش نصب بازی ATOM RPG


1 - ابتدا فایل را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.ExiliumGames.Anima را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.



پسورد فایل :
کپی