آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Botworld Adventure 1.20 مود | بازی ماجراجویی باتورلد برای اندروید

دانلود Botworld Adventure برای اندروید

Botworld Adventure جهانی بزرگ، زیبا، و متنوع می باشد که در آن آیتم های به جا مانده و نایاب را جمع آوری می کنید و بات های جدید را می یابید. وارد مکان های جدید شوید و با کاراکتر های متنوع ملاقات کنید. گنجینه های نایاب را پیدا کنید و وارد مکان های پنهان و اسرار آمیز شوید. در جنگل ها و صحراها آزادانه حرکت کنید. اما مطمئن شوید که تیم قدرتمندی از ربات ها شما را همراهی می کند، چرا که هیچ گاه نمی توانید بدانید چه چیزی انتظار شما را می کشد. دشمنان خود را با سیستم منحصر به فرد مبارزه غافل گیر کنید. بات های شما می توانند بپرند، حمله کنند و کار های دیگری انجام دهند.

از هوش آن ها برای نابود کردن دشمنانتان استفاده کنید. هر بات دارای قدرت های منحصر به فرد خود می باشد. می توانید این قدرت ها را با یک دیگر ترکیب کنید تا بیشترین اثر را داشته باشد. کاراکتر دلخواه خود را انخاب کنید. 4 گونه وجود دارد. می توانید بین مارمولک ها، بوفالوها، گربه ها و سگ ها انتخاب کنید. ظاهری منحصر به فرد به کاراکتر خود ببخشید. Botworld Adventure بیش از یک میلیون بازیکن دارد و امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی نقش آفرینی روی تبلت ها نیز قابل اجراست. Botworld Adventure بر روی اندروید 6 به بالا اجرا می شود.


دانلود Botworld Adventure

✅ نام نرم افزارBotworld Adventure❤️ تعداد دانلود792
⭐نسخه نرم افزار1.20🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0🔆 حجم فایل430 مگابایت

ویژگی های بازی Botworld Adventure :


- گرافیک خیره کننده

- مکان های مختلف برای کاوش

- استفاده از بات ها برای مبارزه

- یافتن اشیاء نایاب

- سرزمین های مختلف برای کاوش

- قدرت های منحصر به فرد کاراکتر ها

- امکان انتخاب بین یکی از 4 گونه

تصاویری از محیط بازی Botworld Adventure :

دانلود Botworld Adventure برای اندروید  دانلود Botworld Adventure برای اندروید  دانلود Botworld Adventure برای اندروید  دانلود Botworld Adventure برای اندروید  دانلود Botworld Adventure برای اندروید


پسورد فایل :
کپی