آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.758 X Survive مود | نصب بازی سندباکس ساخت و ساز برای اندروید

دانلود X Survive: Building Sandbox برای اندروید

X Survive: Building Sandbox از بازی های آرکید سه بعدی سندباکس می باشد که در آن به ساخت و ساز اشیاء مختلف می پردازید. شبیه ساز زندگی را در جهانی باز و بزرگ تجربه کنید. در این بازی م یتوانید خانه شخصی خود را با محیطی بی نظیر ایجاد کنید. منابع مختلف را جمع آوری کنید و از ابزار سای فای خود استفاده کنید تا ماشین های آینده نگرایانه را هدایت کنید. از قدرت های خاص خود در زمینه بقا استفاده کنید. سیاره x را به محل زندگی ایده آل خود تبدیل کنید. بخوابید، بخورید، بیاشامید و استراحت کنید. حتی روی کامپیوتر خود مینی گیم هایی که نصب کرده اید را دنبال کنید.

اما قبل از آن باید خانه خود را بسازید. خانه تان می تواند اقامت گاهی ساده در ابتدای بازی باشد. اما در همینجا متوقف نشوید. با جمع آوری منابع جدید، می توانید اقامت گاهی آینده نگرایانه ایجاد کنید. شهر رویایی خود را خلق کنید. X Survive: Building Sandbox کاملا آفلاین است و نیازی به ارتباط اینترنتی ندارد. وضعیت آب و هوا و زمان تغییر می کند. X Survive: Building Sandbox دارای فیزیکی واقع گرایانه و مهیج می باشد. بیش از 500 قطعه برای ساختن خانه وجود دارد. نقشه بازی بسیار وسیع است و در هر جای آن می توانید به مبارزه یا جمع آوری منابع بپردازید. X Survive: Building Sandbox بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود X Survive

✅ نام نرم افزار X Survive ❤️ تعداد دانلود 579
⭐نسخه نرم افزار 1.758 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.1 به بالا 🔆 حجم فایل 219 مگابایت

ویژگی های بازی X Survive: Building Sandbox


- بیش از یک میلیون کاربر

- کنترل آسان وسایل نقلیه

- شخصی سازی کردن رنگ لباس

- بیش از 500 قطعه برای ساختن خانه

- جمع آوری منابع متنوع

- وجود مینی گیم های دوست داشتنی

- مزرعه داری به سبک آینده نگرایانه

- فیزیک واقع گرایانه

تصاویری از محیط بازی X Survive: Building Sandbox :


دانلود X Survive: Building Sandbox برای اندروید  دانلود X Survive: Building Sandbox برای اندروید  دانلود X Survive: Building Sandbox برای اندروید  دانلود X Survive: Building Sandbox برای اندروید


پسورد فایل :
کپی