آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.7.148 Sparklite مود | نصب بازی اسپارکلایت برای اندروید

دانلود Sparklite برای اندروید

Sparklite از بازی های ماجراجویانه و اکشنی است که سرزمین های آن به شکل دائمی تغییر می کند. با دشمنان مبارزه کنید و از گجت ها و سلاح ها و تجهیزات مختلف برای این منظور استفاده نمایید. تایتان ها را شکست دهید و قدرت اسپارکلایت را در دستانتان بگیرید. سرزمین های رنگارنگ جئودیا را کاوش کنید. با افراد بومی دوست شوید و به آن ها کمک کنید. انبار مهمات خود را بسازید تا پازل ها را حل کنید و دشمنان را شکست دهید. محیط زیست را از بارون طماع نجات دهید. از گرافیک پیکسلی و موسیقی های اورجینال بازی لذت ببرید. Sparklite به شکل خاص برای گوشی های همراه طراحی شده است. برای همین به راحتی می توانید آن را در تلفن همراه خود دنبال نمایید.

اچیومنت های متنوعی وجود دارد. هیچ نیازی به پرداخت برنامه ای نخواهید داشت. نسخه مود بازی کامل است و می توانید بازی را تا انتها در آن دنبال کنید. از دسته نیز پشتیبانی می شود. می توانید پیشرفت خود را در فضای ابری ذخیره سازی نمایید و بین گوشی های اندرویدی مختلف به اشتراک بگذارید. Sparklite رابط کاربری مناسبی دارد که کنترل کردن کاراکتر را لذت بخش می کند. Sparklite بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان دارد و امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی را می توانید روی اندروید 8 به بالا اجرا کنید.


دانلود Sparklite

✅ نام نرم افزارSparklite❤️ تعداد دانلود585
⭐نسخه نرم افزار1.7.148🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 8 به بالا🔆 حجم فایل97 مگابایت

ویژگی های بازی Sparklite :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- ذخیره سازی پیشرفت بازی در فضای ابری

- دارای اچیومنت های متنوع

- استفاده از اسپارکلایت برای شکست هیولاها

- پشتیبانی از دسته برای بازی

- کاوش در جهانی بزرگ و رنگارنگ

- دارای موسیقی های اورجینال

تصاویری از محیط بازی Sparklite :


دانلود Sparklite برای اندروید  دانلود Sparklite برای اندروید  دانلود Sparklite برای اندروید  دانلود Sparklite برای اندروید  دانلود Sparklite برای اندروید


پسورد فایل :
کپی