آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2021.1122.1 Legend of Mana مود | بازی افسانه مانا برای اندروید

دانلود Legend of Mana برای اندروید

Legend of Mana از بازی های کلاسیکی می باشد که در ابتدا برای پلی استیشن 1 منتشر شد اما به تدریج برای سایر پلتفرم ها عرضه گشت. بیش از 20 سال از زمان انتشار اولیه این بازی می گذرد، و هم اکنون می توانید ورژن ریمستر شده آن را در گوشی اندرویدی خود تجربه نمایید. در مکان های سربزر و رنگارنگ مارجاجویی کنید. در طول سفر هایتان آیتم های ویژه ای پیدا خواهید کرد. می توانید این آیتم ها را هر جایی که دوست دارید بگذارید.

با قرار دادن این آیتم ها می توانید به شهرها و دانجئن ها زندگی ببخشید و در داستان بازی پیش بروید. مجموعه گسترده ای از کاراکترهای رنگارنگ را مشاهده کنید. با هیولاهای قدرتمند مبارزه کنید و جهان بزرگ Fa’Diel کاوش نمایید. موسیقی جدیدی برای Legend of Mana ارائه شده است. با این حال می توانید بازی را به گونه ای تنظیم کنید که موسیقی اورجینال و قدیمی را پخش کند. ویژگی های دیگری نیز اضافه شده اند. به عنوان مثال می توانید مقابله با دشمن ر حاموش کنید. مینی گیم جدیدی نیز در بازی گنجانده شده است که در ورژن اورجینال وجود نداشت. Legend of Mana را می توانید با دسته نیز بازی کنید. این بازی قیمت نسبتا بالایی در گوگل پلی دارد و اکنون به قیمت 37.99 دلار به فروش می رسد. با این حال امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده است. Legend of Mana بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Legend of Mana :


- تعامل با کاراکتر های مختلف

- ماجراجویی در جهانی فانتزی

- بازسازی شده نسخه اورجینال

- دنبال کردن بازی با دسته

- اضافه شدن مینی گیم جدید

- اضافه شدت ترک های صوتی تازه

- داستانی به یاد ماندنی

تصاویری از محیط بازی Legend of Mana :


دانلود Legend of Mana برای اندروید  دانلود Legend of Mana برای اندروید  دانلود Legend of Mana برای اندروید  دانلود Legend of Mana برای اندروید


پسورد فایل :
کپی