آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود 1.5.26 Warriors' Market Mayhem بازی فروشگاه جنگجویان برای اندروید

دانلود Warriors Market Mayhem برای اندروید

Warriors' Market Mayhem در سرزمینی آرام، پادشاه تصادفا اژدهایی را بیدار می کند. سرزمین در خطر است، آهنگری باب می شود. ششش، به کسی نگویید که اژدها را بیدار کرده ام. مبارزی قدرتمند برای انجام کارها استخدام کنید. برخی از جنگجویان در میدان نبرد خیلی قوی نیستند. اما معمولا این سلاح های قدرتمند هستند که جنگجویی بزرگ را خلق می کنند. در رنک ها بالا بروید و مدال بدست آورید. می توانید با این این مدال ها لباس های جدیدی خریداری کنید. امکان دنبال کردن این بازی را در حالت آفلاین دارید. اما توجه داشته باشید، در صورتی که این بازی را حذف کنید اطلاعاتتان از دست می رود و مجبور می شوید بازی را از اول دنبال کنید.

Warriors Market Mayhem بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. باگ های جزئی بازی برطرف شده اند و اکنون این بازی امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. Warriors Market Mayhem گیم پلی دوست داشتنی ای دارد که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. تنها مشکلی که در آن به چشم می خورد شاید این باشد که گرفتن جنگجویان قدرتمند در آن کمی مشکل است. سرمایه خود را به درستی مدیریت کنید و در مکان های مناسب آن را به کار گیرید. Warriors Market Mayhem بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Warriors Market Mayhem :


- بیش از صد هزار کاربر

- گرافیک پیکسلی دوست داشتنی

- بدست آوردن مدال

- خرید لباس های تازه

- ساختن سلاح های قدرتمند

- کامل کردن ماموریت ها

- نقش آفرینی از جنبه های مختلف

تصاویری از محیط بازی Warriors Market Mayhem :


دانلود Warriors Market Mayhem برای اندروید  دانلود Warriors Market Mayhem برای اندروید  دانلود Warriors Market Mayhem برای اندروید  دانلود Warriors Market Mayhem برای اندروید  دانلود Warriors Market Mayhem برای اندروید


پسورد فایل :
کپی