آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود و نصب 2.2.2 Path of Giants مود | بازی مسیر جاینت ها برای اندروید

دانلود Path of Giants برای اندروید

Path of Giants شما را در کنترل کامل سه کاوشگر در ماموریتشان برای یافتن گنج پنهان در کوهستانی یخی قرار می دهد. در این بازی پازلی و ماجراجویانه، در هر سطح نیاز به استفاده از کار گروهی بین کاوش گر ها دارید تا بتوانید پازل ها را حل نمایید. گرافیک این بازی در نوع خود بی نظیر و خیره کننده است. با کنترل های ساده بازی؛ کاراکتر هایتان را کنترل نمایید. آیتم های پنهان را جمع آوری نمایید. بیش از 50 پازل وجود دارد که به 13 سطح تقسیم شده است. 4 سطح جدید به بازی اضافه شده است. سخت شدن بازی تدریجی است و سیری طبیعی دارد.

Path of Giants را همه افراد در هر سنی می توانند بازی کنند و از آن لذت ببرند. این بازی حتی دارای ویژگی خاصی مخصوص افراد کور رنگ است که با آن بهتر بتوانند بازی را مشاهده و کنترل نمایند. Path of Giants از دسته بازی نیز پشتیبانی می کند و در حالت افقی می توانید آن را دنبال نمایید. این بازی امتیاز فوق العاده 4.8 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است که در نوع خود کم نظیر به شمار می رود؛ چرا که برای پرداخت این بازی در گوگل پلی نیاز به پرداخت 4.99 دلار دارید. Path of Giants برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون افت کیفیت می توانید آن را دنبال نمایید. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Path of Giants

✅ نام نرم افزارPath of Giants❤️ تعداد دانلود256
⭐نسخه نرم افزار2.2.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل91 مگابایت

ویژگی های بازی Path of Giants :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- گرافیک خیره کننده

- حل کردن پازل های مختلف

- استفاده از کار گروهی

- مناسب برای تمامی سنین

- پشتیبانی از دسته برای دنبال کردن بازی

- دارای ویژگی اختصاصی برای افراد کور رنگ

تصاویری از محیط بازی Path of Giants :


دانلود Path of Giants برای اندروید  دانلود Path of Giants برای اندروید  دانلود Path of Giants برای اندروید  دانلود Path of Giants برای اندروید  دانلود Path of Giants برای اندروید


پسورد فایل :
کپی