آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.5.2 Resolute Hero RPG مود | بازی قهرمان مصمم برای اندروید

دانلود Resolute Hero RPG برای اندروید

Resolute Hero RPG یکی از جذاب ترین بازی های نقش آفرینی با امتیاز بالای 4.8 از 5 در گوگل پلی می باشد که بیش از ده هزار کاربر دارد. بیش از 400 آیتم مختلف را جمع آوری کنید. جهانی بزرگ با بیش از 240 دشمن انتظار شما را می کشد. در این بازی می توانید کاراکتر هایتان را با ترکیب های بی پایانی از 90 سلاح مختلف مجهز و قدرتمند کنید. 12 نوع از زره ها با بیش از 180 گزینه مختلف مجهز سازی وجود دارد. می توانید تا 5 وسیله کمکی را به همراه خود داشته باشید. با ویژگی هایی نظیر critical hit، life regeneration و بسیاری دیگر امکان قدرتمند کردن کاراکترهایتان را دارید.

در Resolute Hero RPG می توانید سکه جمع آوری کنید؛ در مقابل حملات شدید دفاع کنید؛ از نیرو های عنصری استفاده کنید، حت حمله دشمن را به سوی او باز گردانید. امکان حملات دوتایی وجود دارد. ویژگی های جدیدی به بازی اشاره شده است. به عنوان مثال برخی از اسرار را می توانید با کاراکتر های کم تجربه تر پیدا کنید. Resolute Hero RPG گرافیکی پیکسلی و ساده دارد که شما را غرق دنیای متفاوت آن می کند. هیولاهایی که با آن ها مواجه می شوید سطوح مختلفی دارند و به تدریج با دشمنان قدرتمندتری رو به رو می شوید. Resolute Hero RPG بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد.


دانلود Resolute Hero RPG

✅ نام نرم افزارResolute Hero RPG❤️ تعداد دانلود163
⭐نسخه نرم افزار0.5.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل140 مگابایت

ویژگی های بازی Resolute Hero RPG :


- بیش از ده هزار کاربر

- گرافیک پیکسلی دوست داشتنی

- کسب امتیاز 4.8 از 5 در گوگل پلی

- وجود بیش از 400 نوع دشمن

- بیش از 90 سلاح

- بیش از 12 جایگاه در زره

- بیش از 180 گزینه مجهز سازی

تصاویری از محیط بازی Resolute Hero RPG :


دانلود Resolute Hero RPG برای اندروید    دانلود Resolute Hero RPG برای اندروید    دانلود Resolute Hero RPG برای اندروید    دانلود Resolute Hero RPG برای اندروید


پسورد فایل :
کپی