آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.8.5 Enchant Hero مود - نصب بازی قهرمان ارتقا برای اندروید

دانلود Enchant Hero برای اندروید

Enchant Hero یکی از جذاب ترین بازی های پیکسلی است که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. در ماجراجویی های مختلف شرکت کنید. نقشه های گوناگون را پشت سر بگذارید. در صحراها گشت و گذار انجام دهید و با شکستن دادن دشمنان قدرتمند، آیتم های ویژه ای دریافت کنید. نیاز به تجهیزات جدید دارید؟ مغازه را یک نگاه بیاندازید. اما ممکن است از قیمت ها خوشتان نیاید. نیاز به قدرت بیشتری دارید؟

مهارت های بیشتری کسب کنید و آیتم هایتان را ارتقا دهید. فراموش نکنید که برای انجام این کارها نیاز به مقدار زیادی از طلا و ارزهای خاص دارید. کاراکتر خود را با کسب تجربه اترقا دهید. آیتم های متنوعی وجود دارد که می تواند قدرت زیادی به شما بدهد. با این بازی کلیکی می توانید تجربه ای متفاوت از بازی های ماجراجویانه و دارای دانجئون کسب نمایید. Enchant Hero بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. Enchant Hero بر روی تبلت ها نیز قابل نصب می باشد و بدون افت کیفیت در آن ها قابل اجراست. باس های بازی، قدرت های مختلفی دارند و برای شکست آن ها لازم است از استراتژی های مختلفی استفاده کنید. Enchant Hero بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Enchant Hero :


- بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- ارتقا دادن کاراکترها

- بدست آوردن مهارت های جدید

- بازی کلیکی مهیج

- دارای بلاگ رسمی

- ارتقا دادن آیتم ها

تصاویری از محیط بازی Enchant Hero :

دانلود Enchant Hero برای اندروید  دانلود Enchant Hero برای اندروید  دانلود Enchant Hero برای اندروید  دانلود Enchant Hero برای اندروید  دانلود Enchant Hero برای اندروید


پسورد فایل :
کپی