آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.3.1 Dungeon Village 2 مود | نصب بازی دهکده دانجئون 2 برای اندروید

دانلود Dungeon Village 2 برای اندروید

Dungeon Village 2 از بازی های پرطرفدار پرمیوم گوگل پلی می باشد که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. دهکده رویاییتان را در سرزمین های سرسبز، زمین های برفی و حتی زیرزمین بسازید. مسافرخانه های خود را ایجاد کنید، مغازه هایی برای فروش سلاح ایجاد کنید و دهکده تان را مناسب آمد و رفت قهرمانان نمایید. نیاز به جذب ماجراجویان بیشتری دارید؟ ساختمان های بیشتری بسازید و انواع خوردنی ها را به فروش برسانید.

می توانید منطقه های مختلف را بهبود ببخشید تا عناوین مختلفی بدست آورید. آزمایش های مختلفی انجام دهید. ممکن است در یکی از آن ها قادر به کسب جوایز نایابی شوید. همینطور که دهکده شما توسعه پیدا می کند و محبوب تر می شود، برخی از قهرمانان ممکن است تصمیم بگیرند در آن زندگی کنند. پایگاه دشمن که حسابی گسترش یافته، هیولاها را به سراغ شما می فرستد. کارت هایتان را به درستی استفاده کنید. برخی از هیولاها ممکن است با شما دوست شوند و به دهکده تان بپیوندند. آن ها را خوش حال نگه دارید تا به متحدان شما در ماموریت هایتان تبدیل شوند. نقشه را کاوش کنید تا مناطق جدیدی را آزاد نمایید. می خواهید از اول شروع کنید؟ دهکده تان را به مکان جدیدی انتقال دهید. Dungeon Village 2 بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Dungeon Village 2 :


- کسب امتیاز بسیار بالای 4.8 از 5 در گوگل پلی

- بیش از 100 هزار کاربر

- ماجراجویی در مناطق مختلف

- مبارزه با هیولاها

- جذب کردن قهرمانان

- فروش انواع آیتم ها به ماجراجویان

- انتقال دهکده به مکان های دیگر

تصاویری از محیط بازی Dungeon Village 2 :


دانلود Dungeon Village 2 برای اندروید  دانلود Dungeon Village 2 برای اندروید  دانلود Dungeon Village 2 برای اندروید  دانلود Dungeon Village 2 برای اندروید  دانلود Dungeon Village 2 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی