آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Merge Battle 0.5.8 مود - نصب بازی ادغام نبرد برای اندروید
دانلود بازی Merge Battle 0.5.8 مود - نصب بازی ادغام نبرد برای اندروید

بازی اندروید Merge Battle: Idle Tower Defense ادغام نبرد مود شده یکی دیگر از گزینه های سرگرم کننده در سبک بازی های نقش آفرینی برای اندروید می باشد که در ابتدا بصورت حرفه ای عرضه نشد و همین مورد سبب شد تا امتیاز کاربران نسبت به بازی کمترین ستاره ممکن باشد. اما طی بروز رسانی که استودیو سازنده برای این بازی در نظر گرفت توانست سروسامان بسیار خوبی به بازی دهد و همین مورد کافی بود تا نظر کاربران جدید نسبت به کاربران قدیمی متفاوت باشد. بازی Merge Battle: Idle Tower Defense محصول استودیو FredBear Games Ltd می باشد که این بازی برج دفاعی در مورد دفاع شما در برابر نیروهایی است که قصد دارند قلعه تان را تخریب نمایند. پس تا میتوانید از نیرو و شخصیت های جدید کمک بگیرید و در برابر قدرت بالای دشمنان ایستادگی کنید.


دانلود Merge Battle: Idle Tower Defense

✅ نام نرم افزارMerge Battle: Idle Tower Defense❤️ تعداد دانلود424
⭐نسخه نرم افزار0.5.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل52 مگابایت

ویژگی های بازی Merge Battle: Idle Tower Defense


  • ✔ وجود مراحل بسیار در قاره های مختلف
  • ✔ کنترل آسان بازی و شخصیت ها با لمس ساده
  • ✔ دستیابی به تجهیزات و ابزار های دفاعی بسیار
  • ✔ امکان ارتقاء دادن شخصیت و دارایی های خود
  • ✔ دستیابی به حیوانات قهرمان بسیار قدرتمند
  • ✔ گیم پلی روان و سرگرم کننده
  • ✔ طراحی مناسب با صداگذاری با کیفیت
  • ✔ سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


همان طور که در توضیحات فوق اشاره شد بازی Merge Battle: Idle Tower Defense شامل مراحل مختلفی است که میتوانید آنرا در قاره های مختلف اجرا کنید. هر مرحله از بازی شامل یکسری مشکلات و دشواری مخصوص بوده که این مورد میتواند گیم پلی سخت ولی سرگرم کننده ای را در مقابل شما قرار دهد. از سوی دیگر نسخه مود شده بازی که وب سایت پاتوق یو آنرا برای شما فراهم کرده است دستیابی به تمام تنظیمات و قهرمانان را آسان نموده که در این شرایط میتوانید دشمنان را به آسانی شکست دهید. سبک بازی بدین شکل است که یک قهرمان از سمت شما و یک قهرمان از سمت دشمن وارد میدان نبرد میشوند و هر شخصی که قدرت بیشتری در اختیار داشته باشد قطعا پیروز خواهد بود. پس تا میتوانید نسبت به دشمنانی که وارد میدان میشوند نیروی خود را اعزام کنید زیرا شما در تعیین مبارز شمن نقشی نخواهید داشت و این مورد بصورت رندوم انجام میشود. طراحی با کیفیت در کنار گیم پلی سرگرم کننده میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم کند.

بازی Merge Battle نسبت به بازی های برج دفاعی کمی متفاوت می باشد زیرا شما باید بصورت مستقیم و تن به تن با دشمنان خود مبارزه کنید و این مورد در حالی است که در بازی های این چنینی شما باید از یک مسیر منتهی به قلعه خود محافظت کنید که نیروهای دشمن از آن مسیر عبور میکنند و امکان رو به رو شدن با نیروهای دفاعی شمارا ندارند. همین مورد سبب شده تا کرابران بسیاری برای تجربه یک بازی متفاوت به سمت این گیم روی اورند که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.


دانلود بازی Merge Battle 0.5.8 مود - نصب بازی ادغام نبرد برای اندروید  دانلود بازی Merge Battle 0.5.8 مود - نصب بازی ادغام نبرد برای اندروید  دانلود بازی Merge Battle 0.5.8 مود - نصب بازی ادغام نبرد برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی