آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.2.8 Random Merge Defense نصب بازی دفاع ترکیب تصادفی برای اندروید

دانلود Random Merge Defense برای اندروید

Random Merge Defense بازی اعتیادآور، ساده و جذابی است که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. واحد های نظامی مختلفی وجود دارد. 6 نوع کلاس مختلف در بازی گنجانده شده است. 15 نوع تجهیزات مختلف وجود دارد. می توانید در نقشه های مختلف تمرین کنید و محدودیت های خود را ایجاد کنید. مود نامحدود نیز طراحی شده است. در ورژن جدید بازی می توانید انتظار ارتقاها، و جوایز بیشتری را داشته باشید. سیستم تبهکاران نیز به بازی اضافه شده است. برای ایجاد کردن واحدهای نظامی قدرتمندتر، واحدهای مختلف را با یک دیگر ترکیب کنید. نبردها می توانند انرژی تولید کنند.

با این انرژی می توانید واحدهای نظامی تازه ای بسازید. تجهیزات مختلف را جمع آوری کنید و آن ها را نیز با یک دیگر ترکیب کنید تا تجهیزات تازه و قدرتمندتری را بدست آورید. اگر تجهیزات شما جزو یک مجموعه باشند قدرت آن ها افزایش می یابد و نیروهای نظامی قدرتمندتری در اختیار خواهید داشت. جواهراتی که جمع می کنید دارای قدرت های منحصر به فرد خود هستند. آن ها را جمع آوری کنید و در حالت های سخت تری بازی کنید. Random Merge Defense امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Random Merge Defense


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- دارای 15 نوع مختلف از تجهیزات

- دارای 6 نوع کلاس

- امکان ارتقا دادن تجهیزات

- ترکیب کردن واحدهای نظامی با یک دیگر

- جمع آوری اشیاء ارزشمند

- اضافه شدن سیستم تبهکاران

- دارای مود بی انتها

- ایجاد آیتم های قدرتمندتر با ترکیب آن ها

تصاویری از محیط بازی Random Merge Defense :


دانلود Random Merge Defense برای اندروید  دانلود Random Merge Defense برای اندروید  دانلود Random Merge Defense برای اندروید  دانلود Random Merge Defense برای اندروید  دانلود Random Merge Defense برای اندروید


پسورد فایل :
کپی