آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Drive Club v1.7.29 مود - نصب بازی رانندگی کلاب برای اندروید
دانلود بازی Drive Club

Drive Club عنوان یک بازی محبوب در سبک بازی های مسابقه ای برای اندروید می باشد که محصول استودیو Open World Car Games بوده و بصورت رایگان برای دانلود در گوگل پلی قرار گرفته است. نسخه جدید بازی که مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته سبب شده تا امتیاز بازی در مدت زمان کوتاهی به 4.3 از 5 برسد که این امتیاز از نظر هزاران کاربر جهانی بدست آمده است. Drive Club نام کامل این بازی می باشد که به گفته شرکت سازنده تمام آیتم هایی که برای تقویت مهارت رانندگی نیاز است در این بازی وجود دارد که با پایان دادن به مراحل بازی میتوانید ساعات طولانی سرگرم شوید و از بازی لذت ببرید. جهت دانلود بازی Drive Club: Online Car Simulator & Parking Games باما همراه باشید که نسخه مود شده آن برای شما کاربران عزیز فراهم شده است.دانلود بازی Ultimate Car Driving Simulator و دانلود بازی آسفالت 8  از دیگیر بازی های رانندگی اندروید می باشند.


دانلود Drive Club

✅ نام نرم افزار Drive Club ❤️ تعداد دانلود 424
⭐نسخه نرم افزار 1.7.29 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 6.0 و بالاتر 🔆 حجم فایل 125 مگابایت

ویژگی های بازی Drive Club


  • وجود بیش از 50 مدل ماشین معروف و شناخته شده
  • در اختیار داشتن یک گاراژ اختصاصی برای تقویت ماشین ها
  • استفاده از موارد زیباسازی جهت سفارشی کردن ماشین
  • حضور در مراحل و سطوح مختلف با دشواری های متفاوت
  • ارائه حالت های مختلف رانندگی برای تجربه یک بازی متفاوت
  • گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده
  • طراحی زیبا و چشم نواز در کنار صداگذاری عالی
  • سازگار با اناوع گوشی و تبلت های اندرویدی


بازی اندروید Drive Club: Online Car Simulator & Parking Games همان طور که از نامش مشخص است بصورت آنلاین و مولتی پلیر اجرا میشود که در این حالت میتوانید با رقبای بسیاری از نظر امتیاز و رتبه رقابت داشته باشید. رقابت هایی که سبب تقویت گیم پلی شده اند و بدون شک با حضور در این تورنومتر ها میتوانید روز های طولانی از بازی لذت ببرید. سطوح مختلفی در این بازی وجود دارد که با دستیابی به آنها میتوانید گیم پلی متفاوت و دشوار تری را نسبت به بازی های مشابه تجربه کنید. از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به وجود 50 مدل ماشین اشاره داشت که شامل محبوب ترین ماشین های جهانی است. Drive Club: Online Car Simulator & Parking Games امکان تقویت و یا سفارشی سازی خودرو را به شما میدهد که در این بخش میتوانید به صد ها آیتم و فاکتور کلیدی خودرو دسترسی داشته باشید.

مواردی که با پیاده سازی آنها رو ماشین میتوانید قدرت و سرعت ماشین را افزایش دهید. با انجام اینکار درصد برنده شدن در مسابقات برایتان بیشتر میشود که نباید از کنار این مورد به سادگی عبور کنید. حالت آنلاین بازی به شما این اجازه را میدهد تا وارد رقابت های چند نفره شوید و با رقبایی که اطلاعاتی از انها ندارید وارد مسابقه شوید. حالت پارکینگ بازی نیز از ویژگی و مراحل مختلفی بهره مند است که این مورد موانع بسیاری را سد راه شما خواهد کرد تا به آسانی نتوانید به خواسته خود برسید. حالت های رانندگی متنوعی در بازی وجود دارد که بسته به سلیقه و نیاز خود میتوانید آنها را انتخاب نمایید. گرافیک زیبا در کنار صداگذاری عالی میتواند نظر شما را به بازی جلب نماید. وب سایت پاتوق یو نسخه مود شده بازی بصورت Menu/Unlimited Money, Speed رابرای شما فراهم نموده است که میتوانید بازی را با ترافیک نیم بهاء دریافت کنید. 

پسورد فایل :
کپی