آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی No Limit Drag Racing 2 v1.9.6 مود - نصب بازی مسابقات بدون محدودیت درگ 2 برای اندروید
دانلود بازی No Limit Drag Racing 2 مود - نصب بازی مسابقات بدون محدودیت درگ 2 برای اندروید

No Limit Drag Racing 2 یکی دیگر از بازی های مسابقه ای برای اندروید بوده که توسط استودیو Battle Creek Games طراحی و بصورت رایگان برای دانلود در گوگل پلی قرار گرفته است. این بازی بدون شک به اندازه کافی محبوبیت خود را بدست آورده است که این مورد را میتوان مدیون تفاوت های نسخه دوم بازی با نسخه اول دانست که به هیچ وجه قابل مقایسه نخواهند بود. استودیو سازنده با تغییرات اساسی که روی نسخه دوم بازی No Limit Drag Racing اعمال نمود توانست آنرا بعنوان یک بازی مستقل و جدای از نسخه قبلی عرضه کند. وجود تغییرات بسیار از حالت رانندگی گرفته تا سفارشی سازی ماشین و مسیر ها سبب شده تا گیمر حس بهتری را در بازی داشته باشد که توضیحات تکمیلی مربوط به بازی را در ادامه مطلب میتوانید دریافت کنید. دانلود بازی Ultimate Car Driving Simulator و دانلود بازی آسفالت 8  و =دانلود بازی Drive Clubدیگر بازی های رانندگی اندروید می باشند.


دانلود No Limit Drag Racing 2

✅ نام نرم افزارNo Limit Drag Racing 2❤️ تعداد دانلود1750
⭐نسخه نرم افزار1.9.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 و بالاتر🔆 حجم فایل270 مگابایت

ویژگی های بازی No Limit Drag Racing 2


  • طراحی زیبا در کنار صداگذاری عالی
  • حضور در حالت آنلاین و رقابت با کاربران جهانی
  • امکان تقویت و سفارشی سازی ماشین
  • دسترسی به ماشین های مختلف با طراحی زیبا
  • گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
  • وجود آیتم های ضروری مانند سرعت و گاز


دانلود بازی No Limit Drag Racing 2 v1.4.8 مود - نصب بازی مسابقات بدون محدودیت درگ 2 برای اندروید


بازی اندروید No Limit Drag Racing 2 در بخش سفارشی سازی محدودیت را برای شما برداشته است که میتوانید تمام اجزای ماشین از داخلی تا خارجی را دستخوش تغییرات قرار دهید. موارد بسیاری در این زمینه وارد بازی شده است که نسبت به سلیقه خود میتوانید آنها را خریداری و سپس روی ماشین خود پیاده سازی کنید. در فروشگاه بازی اقلام بسیاری برایتان در نظر گرفته شده است که نسبت به کیفیت ساخت و زیبایی قیمت متفاوتی را دارا هستند. برای خرید این محصولات نیاز به هزینه خواهید داشت که با پیروز شدن در مسابقات و درگ ها میتوانید این هزینه هارا تامین کنید. از دیگر ویژگی های بازی میتوان به وجود ماشین های متنوع اشاره داشت که استودیو سازنده در این بخش بخوبی کار نموده است که میتوانید ماشین هایی را با طراحی زیبا و واقع گرایانه در اختیار داشته باشید.

حالت آنلاین و چند نفره بازی No Limit Drag Racing 2 شمارا در مقابل رقبایی از سراسر جهان قرار میدهد که این بخش شامل گیم پلی شدید و سرگرم کننده می باشد. کاربران بسیاری برای کسب مقام های برتر بازی دست به کار شده اند که برای سبقت گرفتن از انها باید مراحل و چالش های بسیاری را پشت سر بگذارید. سبک کلی بازی در مورد رقابت شما در یک مسیر مشخص است. مسیری که با تعویض دنده مناسب میتوانید رقبا را پشت سر بگذارید البته این مورد بستگی به ماشین و قدرت موتور شما نیز خواهد داشت که اگر آنرا تقویت نموده باشید قطعا درصد برنده شدن شما بیشتر خواهد شد. وب سایت پاتوق یو نسخه مود شده بازی را با ویژگی Unlimited Money در اختیار شما قرار داده است که میتوانید بازی را با ترافیک نیم بهاء دریافت کنید.


آموزش نصب بازی No Limit Drag Racing 2


1 - ابتدا فایل نصبی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.battlecreek.nolimit2 را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.

پسورد فایل :
کپی