آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Merge Restaurant v2.3.5‏ مود - نصب بازی ادغام رستوران برای اندروید
دانلود بازی Merge Restaurant مود - نصب بازی ادغام رستوران برای اندروید

Merge Restaurant وقت آن رسیده هنر و مهارت های خودتان را به نمایش بگذارید با استفاده از مینی گیم های موجود بازی اصلی را پیش ببرید، در بازی محبوب و سرگرم کننده Merge Restaurant شما به عنوان یک طراح داخلی می بایست رستوران های که ظاهر مناسبی ندارند را به بهترین شکل بازسازی کنید و با جادو و مهارت های خود باز دیگر رونق را به رستوران های قدیمی برگردانید. تمامی گرد و غبار را پاک کرده و با انتخاب یک دکوراسیون مناسب زیبایی را به مکان موجود اضافه کنید، همه بخش های بازی قابلیت تغییر و بازسازی را دارند و فقط یک فرد خلاق میتواند از دید یک طراح حرفه ای به داستان نگاه کند. این گیم فرصت خوبیست تا مهارت های خودتان را نشان دهید انواع مختلف رستوران ها در موقعیت های خاص را به زیباترین مکان تفریحی تبدیل کنید تا در طول روز مشتری های بیشتر در رستوران حاضر شوند.


دانلود Merge Restaurant

✅ نام نرم افزارMerge Restaurant❤️ تعداد دانلود1581
⭐نسخه نرم افزار2.3.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1 و بالاتر🔆 حجم فایل83 مگابایت

ویژگی های بازی Merge Restaurant


- گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده

- طراحی زیبا و زرق و برق دار

- استفاده از آیتم های متنوع برای افزایش جذابیت بازی

- رو به رو شدن با چالش های متعدد

- سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی

- ارائه مراحل بسیار با سختی های متفاوت


دانلود بازی Merge Restaurant مود - نصب بازی ادغام رستوران برای اندروید


توضحیات بیشتر از بازی Merge Restaurant 


Merge Restaurant سفری مهیج و سرگرم کننده پیش روی شماست که به نوبت با بازگشایی دوباره رستوران ها و تغییر دکوراسیون آنها میتوانید به عنوان یک شخصیت مشهور در این زمینه تبدیل شوید، قابل ذکر است که با پیشرفت بیشتر در بازی میتوانید قابلیت ها و مهارت های جدیدی را در اختیار داشته باشید از آنها برای زیباسازی رستوران ها استفاده کنید.

شخصیتی به اسم مینا در گیم وجود دارد که باید به او کمک کنید رستورانش را دوباره بازگشایی کند و با پیشرفت در کار انواع مختلف رستوران ها را در موقعیت های دیگر افتتاح کند، تمامی طراحی ها و دکوراسیون با شماست! پس تصمیم بگیرید که میخواهید از چه مدل ها و برند های در ادامه استفاده کنید، بازی انتخاب های مختلف را پیش روی شما میگذارد که باید خودتان تصمیم بگیرید که میخواهید از چه مدلی استفاده کنید. در این سفر پیش رو شخصیت بازی چالش های بسیاری را می بایست پشت سر بگذارد و با دنبال کردن مینی گیم ها به چالش ها پایان دهد! برای مثال باید در بازی جورچین مهارت داشته باشید بطوری که با کنار هم قرار دادن وسایل یک شکل امتیاز بدست آورید در نهایت با همین امتیاز ها بخش های مختلف رستوران را تعمیر کنید.

دانلود بازی Merge Restaurant مود - نصب بازی ادغام رستوران برای اندروید  دانلود بازی Merge Restaurant مود - نصب بازی ادغام رستوران برای اندروید  دانلود بازی Merge Restaurant مود - نصب بازی ادغام رستوران برای اندروید  دانلود بازی Merge Restaurant مود - نصب بازی ادغام رستوران برای اندروید


پسورد فایل :
کپی